פרזיטיות רווחה כפר סבא - ''לפנות לאלתר את משרדי הרווחה מתחום בית הספר''

רשויות הרווחה בערים תופחות ומתפשטות בפקידות פרזיטית ומפריעות לתושבי הערים בחיי היומיום - אגף הרווחה כפר סבא.

הכתבה ''לפנות לאלתר את משרדי הרווחה מתחום בית הספר'' , אירית מרק , local , אוקטובר 2011

כך דורש סגן ראש העירייה איתן צנעני ממנכ''ל העירייה אשל ארמוני לנוכח תלונות ההורים על לימודי ילדיהם במתחם המשמש גם את משרדי הרווחה המטפלים במגוון אוכלוסיות

בית הספר ''תורה ומדע'' המשמש כחטיבת ביניים ותיכון ממוקם במתחם בית הספר השרון לשעבר. באותו מתחם, הקצתה עיריית כפר סבא לפני מספר שנים חלק מהכיתות לטובת משרדי אגף הרווחה.

למשרדים מגיעים מדי יום לצורך טיפול שוטף מגוון אוכלוסיית העיר. ההורים הביעו זה מכבר תרעומת על כך שילדיהם נאלצים ללמוד בכפיפה עם משרדים המטפלים בנושאים כה רגישים.

סגן ראש העירייה איתן צנעני המטפל בעניין מזה מספר חודשים פנה השבוע במכתב דחוף למנכ"ל העירייה אשל ארמוני בדרישה לפעול לפינוי מיידי של משרדי הרווחה ממתחם התיכון הדתי "תורה ומדע". "הימצאות משרדי הרווחה במתחם בית הספר גורמת למצוקה קשה ומחסור בכיתות לימוד בחטיבה ובתיכון", מציין צנעני ומדגיש עוד כי על מנת לפתור את המחסור בכיתות לימוד לומדים כיום תלמידי החטיבה והתיכון הדתי בקרוואנים ולמעשה רוב כיתות הלימוד במוסד הינם בקרוואנים.

''אף כי היו אילוצים אובייקטיביים למציאות הקיימת, הרי שאין חולק שמציאות זו בו תלמידי החטיבה והתיכון הדתי לומדים בקרוואנים אינו מכובד ואינו ראוי לעירנו אשר שמה את נושא החינוך בראש סדר עדיפויותיה. מציאות זו נוגדת את המדיניות העירונית על פיה אין לאפשר הצבת קרוואנים למגורים או למבני ציבור ברחבי העיר''.

בפנייתו מבקש סגן ראש העירייה מהמנכ''ל לדאוג לתקצוב העתקת משרדי הרווחה למקום חלופי וכן הקצאת תקציב להתאמת המשרדים לכיתות לימוד.

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה