הרב אמנון יצחק חושף פשעי משרד הרווחה לסחר בילדים

ינואר 2013 - תעשיית השוחד והפשע של משרד הרווחה לסחר בילדים. מדובר בתעשיה המגלגלת מילארדי שקלים בשנה אשר אינה בוחלת בתשלום שוחד לעובדות סוציאליות כדי שיוציאו ילדים מביתם למוסדות כפיה של משרד הרווחה כגון פנימיות, מרכזי חירום, אומנה, אימוץ ועוד. הרב אמנון יצחק טוען כי יש עובדות סוציאליות אשר מקבלות כסף עבור כל ילד שהן מוציאות בכפייה מביתו, למוסד שגם הוא מקבל כסף. מדובר בקומבינה ורמאות של רשויות הרווחה לסחר בילדים של משפחות עניות.



הרב אמנון יצחק טוען כי ישנם כ- 530 מוסדות של רשויות הרווחה שאליהם נשלחים הילדים בכפייה. המוסדות מקבלות כ- 15,000 שקל עבור כל ילד חרף העובדה שלסייע לו בקהילה אפשר במחצית הסכום. מה שמניע את התעשייה זה תאוות הבצע של משרד הרווחה ועמותות הרווחה, ותעשיית השוחד שהתפתחה סביב הוצאת בכפייה ילדים מביתם ומשפחתם.

הרב אמנון יצחק טוען כי כ- 80% מהילדים שיוצאים ממוסדות הרווחה מתדרדרים לעולם הפשע.

קישורים:
  • פנימייה טיפולית רננים בזכרון יעקב של משרד הרווחה - חשש להתעללות בילדים - פברואר 2010 - כסף תמורת ילד - תחקיר מבט שני על רשויות הרווחה הקורעות ילדים מבתיהם ושמים אותם בפנימיות מופרטות. בפנימיות אלו הקטינים חסרי אונים, מוכים, עוברים טיפולים פסיכיאטריים, ואחרים מזיקים שלא לצורך. בעוד שניתן בעלות נמוכה בהרבה לסייע למשפחות במסגרת קהילתית. ישנן פנימיות של משרד הרווחה אשר אינן מספקות לילדים הגנה מאלימות, וגורמות לנזק ולא לתועלת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה