עדות - התנהגות בהמית עובדות סוציאליות להפסקת הסדרי ראיה בין אם ובנה

מתוך פוסט בפייסבוק - 22.05.2013

לכל מאן דבעי
שלום,
לפני מספר ימים קיבלתי טלפון מהעובדת הסוציאלית, אני אף פעם לא מתרגשת מהשיחות הללו, כי הן לעולם לא מבשרות טוב.
אם היא מתקשרת זה בכדי להטיח בי אשמות שיקריות או סתם כדי לצעוק עלי ואחרי שהיא מסיימת לצעוק להגיד לי ש- ״אין לי זמן, נדבר״ .
הפעם באותו יום מדובר (יום חמישי האחרון) היא התקשרה ובמצח נחושה בעזות שלא ראיתי כמותה אמרה לי את הדבר הבא -
ג'' אנחנו הצענו לך אופציות לטיפול, את לא רצית.״
לאחר שאני התלוננתי באוזניה של כתבת שהם טענו שאני צריכה להכנס למסגרת טיפולית אבל לא הציגו אופציות.
אני מעצמי לבד ניגשתי והתחלתי טיפול ולו ורק בכדי לרצות אותם.
ואת גברתי העו״סית את מעולם לא הצעת לי כלום! כלום!!!
סליחה, זו טעות. כן הצעת.
הצעת שיפוטיות, זילזול, חוסר יחס משווע, שקרים בערמות ובעיקר ובמילה אחת - חרא.
אנשים יקרים שקוראים את מכתב זה ואולי גם קראו את זה שלפניו,
ניתן להגיד עלי הרבה דברים
אבל שקרנית אני לא!!
לכן כל כך קשה לי להתמודד עם אלה שמשקרים סביבי
במיוחד כי זה משפיע על החיים שלי ושל הילד שלי.
ימי חמישי הם היום שלי איתו, יש לי ביקור אחת לשבוע שנמשך שעה (כן, רק שעה) להתקשר אלי לפני הביקור ולשקר לי בצורה כזו זה רק בכדי להכעיס. אני לא רואה סיבה אחרת.
אבל, היא לא קיבלה את מבוקשה כי שאני רואה את הילד הכל נשכח וכל העולם מת ואין יותר כלום חוץ מהחיוך שלו.
אז נכנסתי לביקור בכייף, היה לשנינו כייף!
בסוף הביקור לאחר שעובדת מרכז הקשר הוציאה את הילד מהמרכז אל ״משפחתו״ קראה לי מנהלת המרכז לשיחה, ישבנו אני אמא שלי המנהלת ואחת העובדות שלה
בשיחה נאמר לי שאני לא יכולה יותר לצלם את הילד שלי ששאלתי למה נעניתי כי ״ אנחנו שמים לב שאת רואה את הסימנים על ד' וזה מכעיס אותך ואנחנו גם לא רוצים שתצלמי את זה כי אנחנו לא מבינים למה את צריכה את זה, פשוט תהני ממנו״
אני נהנית ממנו, מאוד!!!
וכן, זה מכעיס אותי שיש על הילד שלי סימנים שהם מעבר לסימנים שילד יכול לקבל בגן, מאוד!!
לאחר ויכוח קל ובריא בטונים נחמדים יחסית המשכנו הלאה
ואז מבחינתי קרה הלא יאומן,
העובדת שיושבת איתנו בשיחה הסתכלה עלי ואמרה -
״תתביישי לך איך אמא לילד מתלבשת ככה״
א.- לבשתי גופיה וג׳ינס (זה שהעובדות במרכז דתיות לא אומר שאני צריכה לכסות מרפקים)
ב.- אם במקומות כאלה שופטים אדם בצורה כזו אישית ושיטחית אז אבוי לכולנו
ג.- צורת הלבוש שלי (אפילו שאני חושבת שנורמטיבית לגמרי ונוחה, הרי זה ג׳ינס וגופיה.. ) אינה עניינה של אף אדם ובהחלט לא מעידה על כישוריי כאם!!
לצערי מרכז הקשר והעובדות הסוציאליות מתעסקות בדברים קטנים ולא חשובים, ובהרבה כל כך הרבה שקרים.
כתגובה להערה שלה הערתי לה שהיא שופטת אותי בגלל הגופיה ולא בגלל ליבי ואישיותי אז עצוב לי עליה והיא צריכה להתבייש.
בעקבות זה הפסיקו לי את הביקורים.
מי שמכיר אותי יודע שאין דבר שחשוב לי יותר מהילד, הביקורים האלה הם לא רק בשבילי גם בשבילו!!!!
לשלול לי את הזכות לראות את הילד שלי בגלל עובדת ?!?
לשיפוטכם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה