עדות האמא א' ה' על חטיפת ילדיה בידי משרד הרווחה - הפגנה מול בית ראש הממשלה

8/5/14 הפגנת הורים להשבת ילדיהם החטופים בידי משרד הרווחה - מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברח' רוטשילד פינת הדר, קיסריה.

עדות האמא א' ה' על חטיפת ילדיה.
תמלול דברי האם:
"שואה שניה בארץ ישראל. רבותיי, זה לא נתפס.
אמא שכולה לשלושה ילדים. ילד אחד חטפו לי מבית הספר בכתה ב', לקחו לי אותו מבית הספר.
עוד 2 בנות לקחו לי אותן מבית החולים (חדר לידה) היישר לבית שבתי לוי.
בית כלא לילדים. לילדים מסכנים.
למטה יש מרתף. יש 4 קומות בבית שבתי לוי. אני ראיתי הכל במו עיני.
אמהות אומללות יושבות למטה ובוכות.
זה לא נורמלי.


שר הרווחה, אני לא מאחלת לך שלא תראה את הנכדים שלך. ההורים שלי לא ראו את הבן שלי 7 שנים. רק תמונות. אלוהים!!!! עד מתי? עד מתי הפשע הזה יסתיים?
עד מתי המחדל הזה?
פקידות סעד עם שופטים. פשע נוראי.
איפה הצדק?
עד מתי נבכה?"

האמא א' ה' חברה בפייסבוק בקבוצת "זעקת האמהות". עיזרו לה להחזיר את ילדיה לחיקה.
https://www.facebook.com/groups/crymo...

קישורים:

הפגנת זעקת האמהות מול בית ראש הממשלה בקיסריה להשבת הילדים החטופים - 8/5/14 - הפגנת הורים מול בית ראש הממשלה להשבת הילדים החטופים להוריהם - רח' שד' רוטישלד פ' הדר קיסריה - רשויות הרווחה והמשפט הן מערכות אטומות. מערכות עם כוח דמיוני בלתי מוגבל. הם לא מקשיבים, לא שומעים. החלטות וועדת החלטה מתקבלות בבית המשפט כפסק דין סופי.
השופטים הם חותמות גומי של המלצות פקידות הסעד...
לשכת הרווחה בת ים - דיווחי השקר של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי - דע, כי כל הדיווחים וההערכות של פקידות הסעד והעובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה, הבלים ודברי בלע הם ברוב המוחלט של המקרים, ויש לבדוק אותם ע"פ העובדות, ראיות, והיגיון, ומי שמקבל את מוצא פיהן כסוף פסוק הריהו פתי, ואם הוא שופט הריהו פועל ברשעות. .... בעוד האישה בסכנת חיים בירידה במשקל של 10 ק"ג בחודש, העובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה בבת ים כותבות באופן מרושע, דברי בלע, כאילו היא מחויכת ומצבה טוב...

פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים: "אני בכלל לא בעסק" - דברי בלע והבלים מפיהן של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ונעמי הלימי הדנות בענייני נפשות ... כאשר מתגלה מחדל מסכן ביותר בהליך מינוי האפוטרופוס לאישה, ממהרת פקידת הסעד שירה שביט אורגד לומר "אני בכלל לא בעסק", כדי להגן על עצמה מהאשמה על מחדל חמור שבוצע...

עובדים בלשכת הרווחה של עיריית בת ים זוממים לחטוף תינוק מאימו טרם היוולדו - דצמבר 2009 - באגף הרווחה של עיריית בת ים לא הפיקו לקחים מהעוולות שהם גורמים לעצמם ולתושבי העיר. אירועים קשים שארעו במחלקה כמו עובד סוציאלי שאנס עובדת שלו , ניסיון נפל לפטר עובד נכה בניגוד לחוק שיוויון זכויות אנשים עם מוגבלויות , זריקת חסרי בית מכל מדרגות הלשכה , אי מתן מענה לתושב חסר ישע , ביקור בית "מקצועי" ואלים של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"סית נעמי הלימי בבית אישה חסרת ישע , ועוד , ועוד .. לא מונעים מעובדי הרווחה של העירייה לגרום עוול נוסף: לחטוף תינוק מאימו טרם נולד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה