דוח חושף: היטלר היה מכור לסמים פסיכיאטריים קשים

דוח חושף: היטלר היה מכור לסמים קשים

מסמך של המודיעין האמריקני מצביע על כך כי הצורר הנאצי השתמש במהלך המלחמה ב-74 חומרים מסוכנים דוגמת קריסטל מתאמפטמין, אמפטמינים ונגזרות שונות של מורפיום
עמית ולדמן | חדשות 2 | פורסם 12/10/14


היטלר היה מכור לסמים פסיכיאטריים
היטלר היה מכור לסמים פסיכיאטריים
דוח של המודיעין האמריקני שמתפרסם היום (ראשון) חושף כי הצורר הנאצי אדולף היטלר היה מכור ל-74 סוגים שונים של סמים קשים, ביניהם קריסטל מת' - אחד החומרים המסוכנים והממכרים ביותר שמוכרים לאנושות.

המסמך בן 47 העמודים מימי המלחמה שפורסם ב"דיילי מייל" הבריטי, מגלה כי היטלר, שהיה ידוע כהיפוכונדר, נטל את הסם, ככל הנראה משום שבתקופה ההיא הוא נחשב לחומר שעשוי לסייע בהתמודדות עם תסמיני שפעת ועייפות.

עוד צוין, כי באחת הפעמים נטל מנהיג הרייך השלישי את הסם לקראת פגישה עם בניטו מוסוליני, בקיץ 1943. יחד עם זאת, דווח כי הוא צרך מנה של אמפטמין (ספיד) שהוחדרה לגופו בתשע זריקות בימיו האחרונים בבונקר בברלין.

התיק המודיעיני בעניינו של ראש המפלגה הנאצית הוכן בנובמבר 1945 ומבוסס על רשומותיו הרפואיות של היטלר, ריאיונות עם רופאים שטיפלו בו - כולל רופאו האישי ד"ר תיאודור מורל. ב-1936 רשם לו מורל, מנהל מרפאה בברלין, תרופה בשם Mutaflor לטיפול בכאבי בטן. בשל כך, הפך היטלר לחסידו של הרופא. בהמשך, רשם לו הרופא גם חומר הרגעה ותרופות מבוססות מורפיום, דוגמת Eukodal ו-Pervitin (ממריץ).

דיילי ניוז - היטלר היה מכור לסמים פסיכיאטריים
דיילי ניוז - היטלר היה מכור לסמים פסיכיאטריים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה