ארה"ב - פעוטה מתה מטיפול תרופתי פסיכיאטרי

מאי 2008 - מדובר בפעוטה בת 4, אשר החלה לקבל טיפול פסיכיאטרי מגיל שנתיים וחצי. הפעוטה סוממה בסמים אנטי פסיכוטיים, חלקם מחזקים ביותר הקיימים כיום בעולם. הוריה של הפעוטה נעצרו, אך גם הרופאה הפסיכיאטרית שרשמה את המרשם התרופתי של הסמים הפסיכיאטריים, נעצרה.
הילדה מתה מהטיפול הפסיכיאטרי התרופתי. בתחילה עצרה המשטרה את ההורים בגין הזנחה. אך יש הטוענים כי הפסיכיאטרית היא זאת שגרמה למות הילדה בכך שרשמה לה מינונים גבוהים של תרופות פסיכיאטריות חזקות, לאחר פגישה קצרה, בהיות הפעוטה פחות מגיל שנתיים וחצי.
בין התרופות שניתנו לילדה: קומדין, סירוקוול, דפקוט.מינון אדיר של תרופות פסיכיאטריות"שוללים מן הילד את זכויותיו הבסיסיות להיות ילד, כאשר הוא תחת השפעת סמים, ובמיוחד סמים פסיכוטיים קשים אלו. .. אתה קובע לילד, שאין לו זכות להרגיש את העולם אליו הוא נולד, לחוות את החיים במלואם, ולא קיימת שום סיבה רפואית שתמנע זאת ממנו. לילדה הזאת לא הייתה סכיזופרניה, לילדה הזאת לא היו הזיות פסיכוטיות, לכן לא קיים הסבר מדעי והגיוני למתן סמים פסיכיאטריים קשים לילדים. ... יש לתרופות אלו תופעות לוואי קשות במיוחד, הן פוגעות בלב, בקליטת החמצן, הן פוגעות ביכולת לחוש את העולם, הן גורמות נזק למוח לטווח ארוך." , אומר אחד המומחים בתחום.

ראה/י סרטון באורך מלא כ- 3 דקות

נקודות:
  • פסיכיאטרים רושמים סמים פסיכיאטריים קשים לפעוטות לאחר בדיקה קצרה.
  • הסמים הפסיכיאטריים מהוים סכנת חיים לפעוטות/ אנשים רגישים.
  • הסמים הפסיכיאטריים פוגעים במצבו הפיסי, נפשי, קוגנטיבי של המטופל.
  • הסמים הפסיכיאטריים שוללים את זכותו של המטופל לחוות את העולם אליו הוא נולד.

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה