מעשי ההונאה של הרווחה נחשפים: ה"מומחים" המסוכנים של פקידי הרווחה - שומר נפשו ירחק

מעת לעת, מביאים פקידי סעד למיניהם חוות דעת של פסיכיאטרים, פסיכולוגים, ועוד "מומחים" כאלו ואחרים המחפשים יוקרה וכסף קל, על מנת לאמת את התזות הדמיוניות שלהם.
פקידי הסעד מנצלים היטב את העובדה כי הדיונים בבתי המשפט מתנהלים בדלתיים סגורות הרחק מהביקורת הציבורית, ללא צורך להציג ראיות בדיני משפחה ונוער, וכן את העובדה כי השופטים מקבלים את המלצותיהם כסוף פסוק. מעשי נוכלות אלו אינם ייחודיים לישראל, אלא שבשאר מדינות העולם מפיקים לקחים בעניינים חמורים אלו.

מה שאינו מפתיע הוא שכשהילד או הפעוט לאחר שנקרע ממשפחתו, סובל במסגרת שבה הושם ע"י פקידי הסעד, אף אחד מפקידי הרווחה ואותם "מומחים" אינו זוכר אותו, כמו אותו פעוט בן 5 שנאנס במשפחת אומנה במשך 4 שנים, ועוד רבים אחרים.

פרופסור דיוויד סאות'הול, עד מומחה מטעם משרד הרווחה הבריטי, אף הוא התגלה כנוכל.


דיוויד סאות'הול היה רופא ילדים כללי שהתמחה לכאורה בתסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח, עבד בשירות להגנת הילד ושימש עד מומחה מטעם התביעה נגד אמהות שלכאורה התעללו בילדיהן, ובשל עדותו שלימים נתגלתה כהונאה הורשעו הורים חפים מפשע והושלכו אל הכלא.

בעקבות התיאוריות שלו שגורסות כי הורים רבים מתעללים בילדיהם החלה תופעה בה רופאי ילדים שהושפעו ממנו החלו להאשים הורים תמימים במעשי התעללות דמיוניים, וילדיהם נלקחו מהם ע"י שירותי הרווחה.

בשנת 2004 הואשם בסדרת מעשים שאינם הולמים את תפקידו ע"י המועצה הכללית לבריאות, לאחר שהתלונן במשטרה כי בעלה של סאלי קלארק רצח את ילדיו וזאת בעקבות צפיה בלבד בתכנית טלוויזיה. המועצה התלתה את רישיונו לעסוק בשירות להגנת הילד למשך 3 שנים.

ב-2007 נשלל רשיונו לשמש שעד מומחה בנושא עקב שורה של מעשים בלתי הולמים ורשלנות מקצועית. הוא ערער לבית המשפט העליון אך הפסיד.

ביוני 2009 הפיקה תכנית פנורמה הבריטית תחקיר נוקב עליו בשם "רופא מאד מסוכן", בו היפנו כלפיו אצבע מאשימה הורים שהואשמו על ידו באופן לא מקצועי וספקולטיבי על הריגת ילדם, ורופאים אחרים כינו את המומחיות המפוקפקת שלו כ"פרודיה על רפואה".

צפו בתכנית תחקירים בניו זילנד משנת 1997 אשר חושפת את מערכת השקרים וההונאה של פרופסור סאות'הול.
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה