כתב אישום: רכז הפנימייה ביצע מעשים מגונים בילדים השוהים במוסד

הכתבה אישום: רכז הפנימייה ביצע מעשים מגונים , מיכל שפירא , nrg , פברואר 2010

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד רכז בפנימייה, בן 34, בגין ביצוע עבירות מין לכאורה בילדים שהתגוררו בפנימייה בה עבד.

הנאשם שימש כרכז פנימייה במרכז תורני במרכז הארץ. על פי כתב האישום, במהלך חודש ספטמבר, בשעת בוקר מוקדמת, נכנס הנאשם לחדרם של שני ילדים במקום, הרים את שמיכתו של אחד מהם, כבן 16, ונגע באיבר מינו ללא הסכמתו.

עוד מתאר כתב האישום כיצד בהזדמנות אחרת, שב הנאשם לחדר ונגע באיבר מינו של הנער כאשר זה צחצח את שיניו.

מכתב האישום עולה עוד כי הנער לא היה היחיד שנפל קורבן למעשיו של רכז הפנימייה: במקרה אחר, בשעות אחר הצהריים פגש הנאשם נער בן 17, סמוך לחדרו, והניח את ידו על איבר מינו.

נתן לנער 150 שקלים

באירוע אחר ביקש סוויסה לכאורה מהנער להביא לביתו חבילה מחדר האוכל. כשהנער הגיע לבית הנאשם, הניח זה את ידו על איבר מינו.

לטענת הנער, מעשיו של רכז הפנימייה חזרו על עצמם בהזדמנויות שונות, כאשר באחד המקרים נסעו השניים לסופרמרקט קרוב. במהלך הנסיעה החל הנאשם לגעת באיבר מינו על אף סירובו, עצר את המכונית וביצע בנער מין אוראלי.

על פי כתב האישום, ילד שלישי נפל אף הוא קורבן למעשיו של סוויסה ובוצעו בו עבירות מין דומות. לאחר המעשים שילם המדריך לילד 150 שקלים על מנת שלא יספר לאיש על המעשים.

סנגוריו: מדובר בנער בעייתי

הנאשם הכחיש את המעשים המיוחסים לו אך הפרקליטות ביקשה היום להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

סניגוריו של הנאשם של הנאשם, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, מסרו בתגובה: "מרשנו הוא אבא לשלושה ילדים, העובד בחינוך מזה עשר שנים, עם תיק ללא דופי והוא זוכה להערכה רבה מהממונים עליו".

לדבריהם, "לגרסתו, מדובר בנער בעייתי שמרשנו העיר לו מספר פעמים עקב היעדרותו מבית הספר ובעיות משמעת אחרות. עקב כך, סבור מרשנו כי מדובר בתלונת שווא בשל רצונו של הנער להתנקם בו".

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה