"הפסיכיאטריה הרגה את דודו טופז" - 'גלולת האושר' פרוזק

הכתבה "הפסיכיאטריה הרגה את דודו טופז" , אורלי גואטה , פוסט , 12.08.2010

"דודו טופז לקח פרוזק במשך כ- 15 שנה, ועם הזמן השתנתה אישיותו והתרופה גרמה לו, כפי הנראה לזעם אלים, ולא מוצדק, שהתבטא בהתנהגות פושעת", טוען הרוקח אילן סלומון (45), פעיל בתנועה לזכויות אדם, ובן ברית של עמותת "מגן זכויות אנוש".

"טופז היה אומן מוכשר שאי אפשר להתעלם מתרומתו למודל הלאומי, או להטיל ספק בטוב ליבו הבסיסי", ממשיך סלומון ומוסיף: "הפסיכיאטרים מכרו לציבור את התעמולה על 'גלולת האושר', כדי להכשיר מתן סמים הרסניים. הצרה שהם לא טרחו ליידע אותו על הסיכונים הכבדים בשימוש ממושך בהם, והם אלה שצריכים לשלם את מחיר הסבל הכבד, ההשפלה והמוות הטרגי שלו. הם גם חייבים להסביר כיצד אדם הנמצא בטיפולים, מבצע פתאום מעשים חמורים. האן ייתכן כי התרופות שקיבל לא איזנו אותו? האם לרופא המטפל לא צריכה להיות טיפת אחריות בנוגע להתנהגות המטופל שלו, בעקבות התרופות שרשם לו?".

יהודה קורן (51) הוא סגן יו"ר עמותת "מגן לזכויות אנוש", השוללת לחלוטין את הפסיכיאטריה, שיטותיה ותרופותיה. "הפסיכיאטריה ב- 200 שנות קיומה, לא הבריאה שום מטופל שלה. לא בעולם ולא בישראל", טוען קורן ומוסיף: "הפסיכיאטרים עדיין מסתתרים מאחורי עלה תאנה של מטופליהם. הם לעולם לא ייקחו אחריות על מעשיהם, ולא ייענשו על מעשיהם מכל פרשת התאבדות, או רצח, שהם מעורבים בהם. הפסיכיאטריה בכוח החוק, היא מעל לחוק".


לכתבה המלאה הקלק על התמונה
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה