הבשורה על פי חביבי - המדיניות המעוותת של משרד הרווחה

אוקטובר 2010 - ויולט וחיים חביבי עלו לכותרות לפני כארבע שנים, כשהתבצרו בכנסיית הבשורה בנצרת. הם מחו על כך שילדיהם נלקחו בידי רשויות הרווחה בירושלים, והציתו מהומות של תושבים שחשבו כי מדובר בפיגוע. רשויות הרווחה רדפו באובססיביות אחרי משפחת חביבי במשך שנים.

כך מספרת הבת אודליה חביבי איך "טיפלו" בה רשויות הסעד: "… אני לעולם לא אשכח שחטפתם אותי למקומות אפלים וקשים כמו מסילה וצופיה שזה מתאים לעברייניות. עד היום יש לי סיוטים מהמקומות האלה בעזרת ה' התביעה שאני מכינה לכם היא מן הקשות ביותר נגדכם וכל מי שרושם נגדנו אין לכם מושג מה עברנו ואם הגענו למצבים כמו ללכת לרמאללה אז סימן שפה מתעללים ואני ראיתי איך מפוצצים את הבית על הוריי בקיצור אישית לי ברמאללה היה טוב. שם לפחות לא חטפו אותי למוסדות של נרקומניות אדוני ישמור איזה דברים יש שם במוסדות האלה…." (מאתר הרהורים על משפחה וילדים)

צפו בסרט הבשורה ע"פ חביבי - סיפורם של משפחת חביבי שנרדפו ע"י שירותי הרווחה


.
"הבשורה ע"פ חביבי"- תסריט מיכל אליאס ורון יאיר הפקה: "דוקו דרמה" רון כחלילי וחיים סלוצקי
הפיצוץ בכנסיית הבשורה, שכמעט והצית מהומות דת עולמיות, מתגלה כזעקה לעזרה של זוג הורים נואשים המנהלים מאבק להשבת ילדיהם שנלקחו ע"י רשויות הרווחה

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה