משה כחלון - חצי שר רווחה בשירות הציבור או מריונטה (בובת חוטים) של העובדים הסוציאליים

משה כחלון - שר רווחה בשירות הציבור או מריונטה (בובת חוטים) של העובדים הסוציאלייםמרץ 2011 - מאז נכנס לתפקידו לפני כחודש כחצי שר רווחה (חצי מזמנו השני משמש כשר התקשורת) שתק משה כחלון נוכח התעללויות קשות ב"מטופלי" הרווחה שנחשפו במהלך תפקידו במשרד הרווחה.
מדובר באירועים קשים במוסדות בחסות משרד הרווחה: הפקרת חוסה למותו במעון מוריה בגדרה, חשד לאונס במרכז גמילה לסמים, התעללות קשה בחוסים במוסד סגור אילנית בפרדס חנה, התעללות והזנחת ניצולי שואה בהוסטלים, השלכת ילדים ומשפחות דרי דיור לרחוב ועוד. באירועים חמורים אלו הבהיר היטב משה כחלון את מדיניתו: שתיקה, העדר שקיפות, התעלמות..

מאידך בעניין שביתת העובדים הסוציאליים 2011 לתוספת שכר, כינה את העו"סים לוחמי רווחה ותמך בתוספת לשכרם. בפועל מתברר כי שכר ממוצע של עובד סוציאלי בשירות הציבורי הנו מעל 10,000 שקלים. עובד סוציאלי המועסק בביטוח לאומי משתכר כ- 18,500 שקלים בחודש, ובמשרד הביטחון 21,000 שקלים. שר הרווחה כחלון לא בדק את הנתונים טרם קבע עמדתו, או שעמדתו פוליטית מונעת משיקולים פוליטיים.

משה כחלון משרת את האינטרסים של העובדים הסוציאליים במקום למלא תפקידו כראוי לשרת את האזרחים המוחלשים. תפיסתו של משה כחלון היא שתיקה והתעלמות מאלו שצריכים סיוע: האזרחים מצד אחד, מאידך תמיכה בסילופים והשקרים של העובדים הסוציאליים. משה כחלון אינו קשוב לאזרח ולא יתן לו שירות ראוי בלשון המעטה.
.

.
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה