רשויות הרווחה מפקירות ומתעללות בחסרי ישע - אז והיום - מיבנאל בשנות ה- 70 ועד בת ים בשנות ה- 2000

התעללות מחרידה בשנות ה- 70 ביבנאל בחסות רשויות הרווחה

מאי 2011 אולפן ששי - ערוץ 2: לפני 35 שנה - אב התעלל באכזריות בשתי בנותיו , רשויות הרווחה טבריה ויבנאל ידעו ולא עשו מאומה - במושבה יבנאל שבגליל קראו להן "ילדות הזאבים". שתי ילדות גדלו בבית מבודד בו התרחש אחד מסיפורי ההתעללות הקשים ביותר שידעה המדינה אי פעם. האב התעלל בשתי האחיות התעללות קשה כל-כך, עד שהן נמנעו כמעט לחלוטין מליצור קשר עם בני-אדם.
צילה לייבוביץ' - אחות בית הספר שבו למדו הילדות ראתה כי הן מוזנחות בצורה נוראית אולם לא בדקה לעומק את הבעיה ו"העבירה הלאה" לדבריה.
קצינת הביקור הסדיר ד' שתפקידה היה לברר מדוע הילדות נעדרות הרבה מבית הספר, טוענת שכלל לא ידעה על ההתעללות, אך לפני מס' שנים בתצהיר לבית המשפט כתבה כי זהו אחד ממקרי ההתעללות הקשים ביותר אליו נחשפה, הן התעללות פיסית והן נפשית מצד המשפחה.


שנות האלפיים - פקידת סעד שירה שביט אורגד מהרווחה בת ים צורחת באמוק "אני בכלל לא בעסק"

יולי 2006 - פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים שלחה אישה בת 60 לבדיקה ברמאות וכפייה אצל הפסיכיאטר איתן חבר. הפסיכיאטר כתב בבדיקה הבלים ודברי בלע ורשם סמים פסיכיאטרים קשים. הפסיכיאטר איתן חבר החריב את חייה של האישה. כל מעשה הביזיון וההפקרות נעשה בידיעתו של השופט שמואל בוקובסקי שלא עשה מאומה מלבד לאשר דברי התרעלה מפיה של שירה שביט אורגד.
.

.
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה