התעמרות עיריית רמת גן באמא וילדיה הכמהים להיפגש - מחלקה משפטית עו"ד גילה קימל

עו'ד גילה קימל - מחלקה משפטית עיריית רמת גן - הכפשות ועלילות נגד הורים וילדים הכמהים להיפגש
יוני 2011 - דע, כי פקידת הסעד אינה ניצבת מולך לבדה לשבש את חיי משפחתך וחייך בשם "טובת הילד", ו"עבודת הקודש", ועוד סיסמאות נבובות, ומונחי פולחן הזויים ובזויים. מאחוריה ניצבים ועדת החלטה, מאבחנים ותיקים וצייתנים העובדים עם הרווחה לפרנסתם, שופטי בתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער הרואים המלצות פקידת סעד כסוף פסוק, גיבוי מלא מפקידת סעד מחוזית ופקידי משרד הרווחה, מדיניות החיסיון ועוד... ובנוסף הלשכה המשפטית של הרשות המקומית.

מדובר באמא עובדת טובה ומסורה ללא רבב ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים וחצי מאחר ועובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת רווחה רמת גן מעלילה ומרעילה נגד האמא וילדיה.

לאחר שולדומירסקי כתבה מכתב מרעיל חסר בסיס עובדתי לשופט נפתלי שילה אשר קיבל המלצותיה ללא נימוק או הסבר, החליטה ולדומירסקי לפרוש מהתיק מאחר והיא מרגישה פגועה מהתיק, ונעזרה לשם כך בקבוצת עו"ד מהמחלקה המשפטית עיריית רמת גן: עו"ד גילה קימל ואחרים.

התעמרות באמא וילדיה הכמהים להיפגש - עו"ד גילה קימל

עו"ד גילה קימל ואח' כתבו בנוסף ב- 19.06.2011 (ראה צילום בהמשך הפוסט) בקשה למניעת כל פעולת תגובה מצד האמא. גילה קימל ואחרים בבקשתם הבזויה חושפים את המופקרות האכזריות ושרירות הלב של מערך הרווחה. להלן קטעי בקשתם של גילה קימל ואח':

"בית המשפט מתבקש לאסור על המשיבה (האמא) לצלם או להקליט את פקידות הסעד וכל יתר נציגי המבקשת בתיק זה... וכן לאסור עליה לפרסם להשמיע או להעלות לאינטרנט כל מידע.. " - "מה שאינו פומבי חייב להיות מושחת" אמר נשיא העליון לשעבר השופט לנדוי. קימל ואח' חוששים מפומביות ומהביקורת הציבורית, וזאת משום שאם הציבור היה יודע את מעללי רשויות הרווחה, וההפקרות המתחוללת , היה מזמן בועט את רשויות הרווחה מחוץ לחוק.

"ע"פ החלטת בית המשפט... נקבע מועד לשמיעת בקשת המבקשת (קימל ואח') לשחרור מטיפול בתיק, תוך אי שחרור פקידי הסעד (ולדומירסקי) מלהופיע לדיון" - בעזות מבקשות קימל וולדומרסקי לבוא לדיון משפטי ולהטיל רפש כפי שעשו בעבר נגד מפגשים בין האמא וילדיה ואח"כ שבית המשפט ישחרר אותם מהתיק, כך שלא תהיה להן כל אחריות לתוצאות מה שיאמרו בדיון המשפטי.

"... עלתה מערכת מסועפת של ביצוע הקלטות צילומים ופרסומים שנעשו ע"י המשיבה (האמא) נגד גורמים המעורבים בתיק, תוך הכפשתם במומבי על לא עוול בכפם" - קיבל ואח' מעכסים vהבלים ודברי בלע מפיהם משמיצים ומשחירים את פניה של האמא על לא עוול בכפה, מבלי להציג ראיה או עובדה כלשהי.

"המדובר הוא בעובדי ציבור העושים עבודת קודש למען הציבור" - קימל ואח' מנסים להציג את האמא המתחננת לראות את ילדיה ככופרת הפוגעת ב"עבודת הקדש" של עובדי הרווחה.

"... נציגי המבקשת (קימל) , כולם עובדי ציבור נאמנים ומסורים ... מרגישים מאוימים על ידה" - קימל מנסה להציג את מערכת הרווחה האדירה עם תקציבי עתק אינסופיים כ"מפחדים" מאמא אחת המבקשת לראות ילדיה מזה מספר שנים ופעם אחר פעם נדחת מתואנות בזויות של רשויות הרווחה.

"לבקשה זאת לא מצורף תצהיר..." - לאחר כל ההכפשות הקשות נגד האמא והעדר ראיות או עובדות שיבססו את דבריה של קימל, מכריזה קימל כי אינה מתחייבת על ההבלים ודברי הבלע שכתבה.

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה