פשעי משרד הרווחה - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת

סיפורה של עדי שנלקחה מביתה באלימות ע"י עובדות סוציאליות מלשכת הרווחה באר שבע ונשלחה לאימוץ סגור, שם הושפלה, הוכתה ועברה התעללות במשך שנים ע"י המאמצת ובנותיה

המאמר "סינדרלה משכונה א" , מתן צורי, ידיעות אחרונות , מוסף השבת , נובמבר 2011

רשויות הרווחה חוטפות את עדי מביתה
השנה 1992. בבית משפחתה של עדי מבאר שבע נשמעות דפיקות חזקות. היא צופה בטלביזיה יחד עם אחותה, ואמה רחל קמה מהספה לפתוח את הדלת. שני גברים חסונים עומדים בכניסה, ומאחוריהם פקידת הסעד. אשה נמוכת קומה בין ענקים.
כמעט 20 שנה חלפו מאז, אבל עדי מצליחה לתאר בבהירות את היום שבו משפחתה פורקה. "אנשי הרווחה ממש חטפו אותנו" היא מספרת. "לא הבנתי למה הם נכנסו לבית שלי, חשבתי שהם מחפשים רוצחים. ברחתי לחדר והסתתרתי מתחת למיטה. פתאום הגברים תפסו אותי בזרוע, יחד עם פקידת הסעד והכאיבו לי נורא. עד היום כשמישהו נוגע לי ביד אני נרתעת..."

המאמצת מרעילה נגד האמא
"השיא היה כשהאם המאמצת היתה אומרת לי 'את לבד בעולם, אבא שלך מת ואמא שלך משוגעת'. לפעמים היא גם היתה אומרת לי שהאמא שלי מתה. והאמנתי לה, חשבתי שחוץ ממנה אין לי אף אחד בעולם".

למאמר השלם הקלק על התמונות
פשעי משרד הרווחה - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת
פשעי משרד הרווחה - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת פשעי משרד הרווחה - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת
פשעי לשכת הרווחה באר שבע - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת

פשעי משרד הרווחה - סיפור חטיפתה האלימה של עדי מביתה ומשפחתה והפקרתה במשפחה מאמצת מזניחה ומתעללת

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה