מאות אזרחים הביעו תמיכה במאבק נגד סימום ילדים

מאות אזרחים הביעו תמיכה במאבק נגד סימום ילדים

מאות אזרחים הביעו תמיכה במאבק נגד סימום ילדים

בהפגנה מול כנס "איגוד הפסיכיאטריה של הילד" ביום ב', 19.12.11 בבוקר, מול מלון הילטון בתל-אביב


מאות עוברי אורח ונהגים צפרו והביעו תמיכה במאבק נגד תיוג ילדים וסימום בריטלין

עת נתקלו בהפגנה שנערכה בשני בבוקר מול כנס "איגוד הפסיכיאטריה של הילד" מול מלון הילטון בתל-אביב

אבות שעברו באיזור סיפרו למפגינים על נזקים שילדיהם חוו משימוש בריטלין (כאבי ראש, פגיעה בכבד, פגיעה נוירולוגית ועוד) ועל לחץ שהופעל עליהם על ידי גורמים בתוך בית הספר. היו שלא ידעו כי הם נותנים לילדיהם חומר הנמצא תחת פקודת הסמים המסוכנים (פרטיהם של העדים מצויים במשרדי העמותה).

הפסיכיאטרים שהשתתפו בכנס נאלצו גם להאזין למופע רוק של נגני Beyond אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים. להקה בת ארבעה נגנים הופיעה עם הימנון ביונד (שהופץ היום לרדיו באמצעות פטיפון) ושירים נוספים. האזרחים שעברו באיזור, דווקא נהנו מהמוזיקה התקבצו, ורבים מהם הביעו תמיכה.

עמותת מגן לזכויות אנוש קוראת לחברי כנסת ולגורמים בממשלה להפסיק את הסימום ההמוני של ילדים, שכן תיוגו וסימומו של דור העתיד עשוי להפוך לבעיה אסטרטגית של מדינת ישראל. סימום ילדים משרת את אויבנו, שכן הוא פוגע בחיילי העתיד.

העמותה קוראת למשרד הבריאות, להסתדרות הרפואית בישראל וגם לקופת חולים הכללית המעסיקה של ד"ר איריס מנור, לחקור את קשריה והכספיים ואת התנהלותה של פסיכיאטרית זו, אחרי שהאיגוד ENBI– ארגון וולונטרי אירופאי, פרסם כי היא מקבלת כספים מחברות תרופות המעמידים אותה בניגוד אינטרסים.


עמותת מגן לזכויות אנוש | ת.ד. 37020 תל-אביב 61369 | טל. 03-5660699 | יהודה קורן 052-3350928

אתר. www.cchr.org.il | דוא"ל. info@cchr.org.il

ההפגנה בשיתוף עם "ביונד", אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה