עדות מבפנים - שיטות טיפול הפסיכיאטר אילן רבינוביץ'

מרץ 2012 - הטיפול הפסיכיאטרי מבוסס על סמים פסיכיאטריים קשים וממכרים, המסבים נזק לגוף ולנפש. סמים אלו אינם מספקים תובנות שכליות או רגשיות, להיפך, הטיפול הפסיכיאטרי הופך את המטופל לתלותי, חלש בגוף ובנפש ומוביל אותו אל תהומות השחת של הפסיכיאטריה. השאלה הנשאלת האם למרות הסכנות והנזקים שבטיפול הפסיכיאטרי, יש ישועה בסוף הדרך? התשובה שלילית. אין תועלת בטיפול הפסיכיאטרי, אולי הקלה זמנית בלבד אך אין ריפוי כלל. הטיפול הפסיכיאטרי התרופתי רווי בתופעות לוואי קשות, הוא ממכר, ומסיט את תשומת הלב מפתרון הבעיה. בסמים הפסיכיאטריים: אנטי פסיכוטיים, נוגדי חרדה, נוגדי דיכאון, או קשב ריכוז - ADHD, אין שום ריפוי או תובנה מסוימת או חוכמה. אלו הם חומרים כימיים מדכאים את החשיבה, הרגשות, ומסבים נזקים קשים לאורך שנים.
.
מתוך תחקיר ידיעות אחרונות על פרשת "האח הגדול" - עדות מבפנים , מרץ 2012

.
"אז באמת יצאתי מהחדר של האח הגדול. אחרי כמה דקות קראו לי עוד פעם, אילן יושב בחדר. זה היה ממש כמה ימים לפני ההדחה. אילן יושב בחדר. הוא מנשק אותי, מחבק אותי, הוא אומר לי, אני מעריץ שלך. את לא מבינה איך אני אוהב אותך, איך התמודדת עם XXX. את בחורה נדירה ומרעיף עלי מחמאות ומחבק אותי. תשמע, יושב בנאדם זר שפתאום מחבק אותך, זה עולם אחר. אתה יודע, אתה אומר, זה אבא שלי, זה אמא שלי, אני נותנת בו את כל האמון שלי.

הוא אומר לי -- אבל תקשיבי XXX, את בוכה יותר מדי ומצד שני את צוחקת יותר מדי. יש לך את האפס אנד דאונס. את בקצה. את מגיעה למצב שאת חייבת להתאפס על עצמך. אז אמרתי לו -- תשמע, קשה לי, אני נורא מתגעגעת XXX וכל זה. אז הוא אמר -- תקשיבי, אני נותן לך, אני מציע לך כדור על מנת שיאזן אותך, ואת תקשיבי לי, תאמיני לי XXX, אני יודע, אני יודע מה אני אומר לך, את אהודה בחוץ, אוהבים אותך, חולים -- ככה, נשבעת לך XXX, במלים האלה -- חולים עליך, אבל את חייבת - חייבת להירגע. את חייבת כאילו להיות בבלנס. אמרתי לו -- או-קיי, מה אני צריכה לעשות? הוא אמר לי -- אני אביא לך כל ערב. האח הגדול יקרא לך ואת תיקחי כדור. אמרתי לו -- מה זה הכדור הזה. הוא אמר לי -- כדור הרגעה.

אני, את האמת, ישר ככה נכנסתי לחרדות. אמרתי לו -- תקשיב, אני לא יודעת מה זה הכדור הזה, אני בחיים לא לקחתי כדורים. אני לא יודעת. אני לא מושפעת מהדברים האלה. הוא אמר לי -- אין לך מה לדאוג. זה משהו שרק יעשה לך טוב. ואם את תקשיבי לי, את מגיעה לגמר.
הוא אמר לי ב---, אני נשבעת לך עכשיו, אם את מקשיבה לי, את מגיעה לחמישייה של הגמר. כן. באלו המלים. אז אמרתי לו -- תקשיב, אני צריכה לחשוב על זה. טוב. ביי, ביי, תודה שבאת. אוהב אותך. אוהבת אותך. חולה עליך. טה-טה-טה. יצאתי מהחדר. הוא יצא. לא זוכרת בדיוק מבחינת זמנים, אבל אחר כך כן נכנסתי לאח הגדול ודיברתי עם יורם. ויורם מבחינתי שם באח הגדול, היו שם חמישה, הוא היה מבחינתי, אין, באמת, האלוהים של הבית.
.
אני ממש כאילו, כן, אני יודעת. בקיצור, אמרתי לו, תקשיב יורם, כאילו האח הגדול, ככה וככה אילן אמר. הייתי בשיחה, כאילו הוא שמע את השיחה. הוא אמר -- תקשיבי, הוא הפסיכיאטר, הוא יודע מה הוא אומר. אמרתי -- אבל מה זה הכדור הזה? מה זה? הוא אומר לי -- זה משהו שיעשה לך רק טוב. זה משהו שיאזן אותך וזה משהו שכן ירגיע אותך ואת צריכה את זה בבית. את נורא מתגעגעת XXX וזה יכניס אותך לבלנס. זה יכניס אותך לאיזון."

קישורים:
  • תוכנית ריאליטי תחת השפעת סמים פסיכיאטריים - הסודות האפלים של האח הגדול - הכתבה הסודות האפלים של האח הגדול , 7 לילות , ידיעות אחרונות, רז שכניק , 09.03.2012 -הםטוענים שקיבלו כדורים פסיכיאטרים קשים, ואז כשהם תחת ההשפעה, חלשים פיסית ומנטלית, התבקשו לבגוד, לשקר, לבכות. חלק ירקו את הכדור בסתר, או החביאו אותו, "כמו בבית משוגעים". סער שיינפיין ומתמודדים מהאח הגדול חושפים לראשונה את האמת על אחורי הקלעים של הריאליטי הכי מצליח במדינה...
  • הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות - שיטת האבחון - ד"ר בועז רפפורט - יוני 2010 - בכתבה "השלב הבא הוא לחנוק את הילד" - עיתון "פוסט"- ד"ר בועז רפפורט, מומחה להתפתחות הילד הילד, הגיש תלונה נגד "סופר נני", שלטענתו לא עושה אבחון מקצועי של רופא ומשדרת להורים מסרים אלימים. תגובת קשת: "מיכל דליות היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה"...
  • גננות רוצות שקט בגן והן להוטות מידי לשלוח ילדים לפסיכיאטרים - הכתבה "ברוב קשב" מירב שלמה מלמד , ידיעות תל אביב , חינוך , 26.03.2010 -ב- 2009 נרשמה עלייה של כשבעה אחוזים בהפניית ילדים עד גיל שש למכוני אבחון של הפרעות קשב וריכוז. ד"ר אורלי נקר: מדובר ב"הפניית יתר" מצד גננות למכונים...
  • מורים ויועצות בתי הספר תחת השפעת ריטלין - מאי 2010 - "יועצות מתקשרות אלי בבקשה שאשכנע אמהות לתת לילד כדור", מספרת שפר. "יועצות הן אומרות 'הגיע אליך ילד כזה וכזה. אני מבינה שהוא מטופל אצלך, אני יודעת שאת יכולה לעזור לו, אבל לי אין זמן ולמערכת אין זמן ולכן אני מבקשת שתשכנעי את האמא שהילד ייקח כדור כדי לפתור את הבעיה'. הייתה לי יותר משיחה אחת כזאת...
  • נלחמים על שפיותם - מערכת בריאות הנפש במדינת ישראל חולה - מבט שני , מרץ 2010 , "נלחמים על שפיותם" - מערכת בריאות הנפש בישראל חולה. החולים המאובחנים אצלה נתונים לעתים בידיים לא מקצועיות, עד שאבחון אחד שגוי יכול להרוס חיים שלמים של אדם בריא בנפשו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה