פקידת סעד מחוזית ניבה מילנר - שיטות הפרסונה נון גרטה ל"טיפול סוציאלי"

פקידת סעד ניבה מילנר - תיוגים פסיכיאטריים, רמיה, זלזול...
ניבה מילנר - תיוגים פסיכיאטריים, רמיה, זלזול...
מרץ 2012 - פקידת הסעד ניבה מילנר רואה באזרחים אשר אינם מצייתים לה אישיות בלתי רצויה (Persona non grata, פרסונה נון גרטה) שיש להיפטר מהם.

אלימות עובדות סוציאליות בהנחיית ניבה מילנר נגד אישה מאובחנת דמנטיה
ראינו את פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי שפעלו תחת הנחיותיה של ניבה מילנר הפנו אישה כבת 60 מאובחנת דמנטיה, לבדיקה אצל הפסיכיאטר איתן חבר (ממאגר הפסיכיאטרים של ניבה מילנר). הפסיכיאטר חבר תייג את האישה בבדיות ועלילות מרעילות מבלי שבדק אותה וחייב להלעיט אותה בסם פסיכיאטרי אנטי פסיכוטי ריספרדל האסור לשימוש לחולי דמנטיה ע"פ הנחיות ה- FDA. האישה איבדה בתוך חודש יכולת דיבור והליכה חייה נחרבו. פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי דווחו כי מצב האישה טוב והיא מחויכת ע"פ הנחיותיה של מילנר. הטיפול של העו"סיות תחת הנחיותיה של מילנר היה אלים והרס את חיי האישה.

הפסיכיאטרית ד"ר פנינה אברמוביץ' מרעילה נגד האמא שמעולם לא בדקה, לא נפגשה עימה ולא שוחחה עימה.
בימים אלו משמשת מילנר פקידת סעד מחוזית בעניין הסדרי ראיה. לשיטתה היא מזמנת לוועדת תסקירים פסיכיאטרית מרשימת הפסיכיאטרים שלה אשר יושבת ומאבחנת את ההורים ללא ידיעתם. מהלך הדיון בוועדת התסקירים טעון בעיקר עבור אמא אשר לא ראתה את בנה מזה 3 שנים. עובדה זאת מנוצלת היטב ע"י מילנר והפסיכיאטרית שזימנה ד"ר פנינה אברמוביץ' לוועדת התסקירים. ד"ר אברמוביץ' כתבה עבור מילנר חוות דעת פסיכיאטרית חסויה ומרעילה נגד האמא המבקשת לראות את בנה. הפסיכיאטרית אברמוביץ' מעולם לא בדקה את האמא, לא נפגשה עימה ולא שוחחה עימה.
וכך במהלך הדיון בבית המשפט הרעילה מילנר את ראש השופט בבית משפט לענייני משפחה והנוכחים תוך שהיא מקריאה את דברי הבלע של הפסיכיאטרית אברמוביץ' מתוך חוות הדעת החסויה שבכיסה.

רדיפת אמוק עובדות סוציאליות ממחוז ת"א נגד הקשישה שרה כהן
הליך סוציאלי אכזרי נוסף בהנחייתה של מילנר נעשה ע"י לשכת רווחה ת"א נגד הקשישה שרה כהן שנרדפה באובססיביות ע"י פקידי סעד מושחתים כדי למנות את העובדת הסוציאלית ירדנה נילמן כאפוטרופוסית על הקשישה. שרה כהן נלקחה לבית אבות במקום חסוי מבלי שנמסר לבנה על מקום הימצאה, הולעטה בסמים פסיכיאטריים, ביתה ורכושה עוקלו לעו"סית נילמן. לימים האפוטרופסית עובדת סוציאלית ירדנה נילמן הורשעה כי גנבה 7.2 מיליון שקל מ-20 חסויים להם שימשה כאפוטרופוס, נדונה ב- 06.01.2011 ל-7.5 שנות מאסר בפועל. נילמן הורשעה בעבירות רבות של גניבה בידי מורשה, זיוף בנסיבות מחמירות ושימוש במסמך מזויף.

קישורים:
    התשובות הלציות המרושעות של פקידת סעד מחוזית ניבה מילנר לאמא המבקשת לראות את ילדיה - פקידת סעד לסדרי דין מחוזית (תל אביב) ניבה מילנר בתגובה לצית ומרושעת השיבה בלקוניות: "סוכם כי נושא שינוי הסדרי הראיה ישקל לאחר שתעברי אבחון מעמיק כפי שנקבע בוועדה" - לא נקבע כך בוועדה. ניבה מילנר מחזירה למעשה את האמא ל' לנקודת ההתחלה...

    רשלנות פושעת בשם טובת האזרח - פקידת סעד מחוזית באזור ת"א ניבה מילנר - 2012 - פקידת סעד מחוזית באזור תל אביב ניבה מילנר מנחה פקידות סעד ברשויות מקומיות ומתווה מדיניות טיפול במשפחה. בדיקת תפקוד פקידי סעד באזורים אלו מעלה כשלים רבים ומהותיים החל מהפרת זכויות אדם ועד סאדיזם רשלנות פושעת ועוד. התי משפט לענייני משפחה ונוער רואים במוצא פיהן של פקידת סעד מחוזית ניבה וחברותיה העו"סיות כסוף פסוק...

    ניבה מילנר פקידת סעד מחוזית – מחבלת לאמא בשעות עבודתה ופוגעת בפרנסתה - ניבה מילנר מרכזת שרות לרווחת הפרט והמשפחה – לשכת רווחה, ניתקה את האמא ל' ש' מילדיה, מזה 3 שנים. ילדיה של ל' ש' נחטפו ממנה ביום 6.1.09 במהלך ועדת החלטה, לאחר שאתי דור דוברובינסקי פקידת סעד לחוק הנוער "סברה" כי הילדים נמצאים בסיכון...

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה