שיטות סחר בילדים - לשכת הרווחה בת ים השליכה לרחוב אם וחמשת ילדיה

משרד הרווחה סוחר בילדים כדי לקיים ולהעצים את המסגרות המופרטות: פנימיות, אומנה, אימוץ, מרכזי חירום ועוד, כדי לספק ג'ובים לעובדים סוציאלים מושחתים, מקורבים, תקציבי ממשלה, ותרומות. לשם מימוש המדיניות, מפקירות לשכות הרווחה ברשויות המקומיות את המשפחות בקהילה ומשסות בהן עובדות סוציאליות לחוק (פקידות סעד) מכפישות ומרעילות, שכולאות את הילדים במסגרות המופרטות באמצעות צווים שיפוטיים.
עלות החזקת ילד בפנימיה הוא כ- 10,000 שקלים בחודש, כפול ומכופל מהחזקתו בבביתו, למרות הנזק הנפשי הקשה הנגרם לילד בהרחקתו מביתו ומשפחתו מעדיפות רשויות הרווחה משיקולי סחר בילדים להרחיקם מביתם בכפייה.
מדיניות שר הרווחה משה כחלון לסחר בילדים
מדיניות שר הרווחה משה כחלון לסחר בילדים
בדרך למטה - לשכת הרווחה בת ים השליכה לרחוב אמא וחמשת ילדיה

יולי 2012 - ביום חמישי האחרון הגיעה לרחבת בניין העירייה תושבת שכונת עמידר בעיר, דרושה ואם לחמשה ילדים, שבעקבות מצוקה כלכלית אליה נקלעה, הוצא לה צו פינוי מהדירה בה התגוררה בעשר השנים האחרונות. "הגעתי לכאן כי אין לי ברירה" אמרה. "אין לי אפשרות לשלם את שכר הדירה מראש, כי אין לי חשבון בנק, צ'קים או מישהו שיהיה ערב לי. זה המצב. אם יסלקו אותי מכאן, אחזור. זה עדיף מאשר ילדיי יגורשו מהבית".

לכתבה המלאה הקלק על התמונה:
לשכת הרווחה בת ים השליכה לרחוב אם וחמשת ילדיה
לשכת הרווחה בת ים השליכה לרחוב אם וחמשת ילדיה


פלייליסט: השלכת משפחות חסרות דיור לרחוב - קפיטליזם חזירי לסחר בילדים

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה