שר הרווחה מאיר כהן - תוקפנות נגד אשה נכה המוחה על חטיפת בתה מבית חולים ע"י משרד הרווחה

יולי 2013 - מדובר ב- א' שבתה שנולדה ע"י פונדקאית נחטפה מבית חולים מיד לאחר היוולדה ע"י משרד הרווחה, השירות למען הילד. ל- א' לא נמסר מדוע נחטפה הילדה אולם לאחר חודשים של הליכים שיפוטיים החליטה השופטת גאולה לוין לא לאשר לאשה הורות בתואנה שאין קשר גנטי. החלטתה התמוהה של גאולה לוין התבררה גם כלקויה בצביעות משום שהורות אינה מאושרת בפונדקאות גם עם קשר גנטי כגון המקרה של ליטל ללזרי שביחד עם בעלה את איתמר לאחר הליך פונדקאות ארוך ויקר בהודו הביאו בן לעולם. אך למרות שהוא בנם הביולוגי של שני ההורים, דבר שאף הוכח בבדיקת רקמות, המדינה לא מכירה בליטל כאם. מדובר במדיניות דורסנית של שר הרווחה מאיר כהן המהווה פלטפורמה לסחר בילדים ופגיעה בזכות להורות ומשפחה.

 א' ניסתה לברר עם שר הרווחה מאיר כהן מדוע נלקחה בתה ע"י המשרד הראשותו ומהי המדיניות לעניין הפונדקאות אולם מאיר כהן מתחמק באמצעות עוזרים והליכים ביורוקרטיים דורסניים חרף היותה של א' נכה.

להלן פוסט של א' ברשת:
שבוע טוב
ליל שישי במשטרה - תודה לשר הרווחה
חודש שלם שדובר שר הרווחה - אבי בן זיקרי מתעתע בי לגבי פגישה עם שר הרווחה לבסוף הוא התחייב פגישה ביום שישי, יום שישי המיוחל הגיע וקולו של הדובר נדם פגישה לא הייתה, ציידתי את הרכב שלי ושל אחי בשילוט העמדתי אותם מול ביתו של שר הרווחה כאות מחאה ו....... לתדהמתנו הרבה כשבאנו להוציא חפצים מהרכב אין רכב... אנחנו מתקשרים 100 להודיע על גנבת הרכבים
אחרי ברורו חוזר אלינו המוקדן אל תדאגו הרכבים נגררו בהוראת המשטרה לב"ש
זה הזמן שהתחלנו באמת לדאוג: אף אחד לא ניסה לאתר אותנו, לא אזהרה, לא רפורט... ישר גררו.!!!


שר הרווחה מאיר כהן - שיטת סחר בתינוקות וילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה