מפגינים נגד משרד הרווחה: "משרד הרווחה - משרד החטיפה, החזירו את הילד למשפחה!"

פרשת הילד מיוצאי אתיופיה שנחטף ע"י משרד הרווחה - אתמול בבוקר (יום שני 08.07.13) מול בית המשפט העליון הפגינו קבוצת תמיכה הקוראת לחבר השופטים להשאיר את הילד בחזקת הדודה, אך נכון לרגע זה לא נתקבלה החלטה והפסיקה הועברה לעוד יומיים מהיום. קבוצת המפגינים, כשבראשם יאיו אברה ודסלה טקלה, פנו להפגין מול בית משרד הרווחה, הנמצא כ-50 מטרים מבית המשפט העליון. גם חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה הגיע להפגין תמיכה ולחזק את הנאבקים. כרגע הילד עדיין בחזקת המשפחה האומנת.
מאת: מערכת noVAge

 "ילד של אמא, לבית קדימה!" זעק בקולי קולות ההמון שהתאסף מול בית המשפט העליון בירושלים, וגם: "משרד הרווחה - משרד החטיפה, החזירו את הילד למשפחה!" נשמעו שם זעקות רבות, בתקווה שאוזן קשבת תימצא במבנה בו מתכנסים עוטי העניבות.עכשיו שלושה שופטים ידרשו לבחון את סוגיית טובת הילד עם משפחתו או משפחתו האומנת.

"רק מי שהיה שם יכל להרגיש את הרצון העז של כל אחד ואחת לצעוק ולדאוג לכך שהצדק ייצא לאור." אמר אפטמו יוסף, אחד הפעילים והמארגנים, "אני מאמין שכל מי שנכח שם היום מבקש להתעדכן ולדעת מה סוכם והוכרע בסופו של דבר. אך בבקשה בוא ניתן למשפחה להרגע, לעכל ולנוח מהיום המתיש הזה."

בשבוע הבא תעלה בוועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק של ח"כ פנינה תמנו שטה (יש עתיד) שתחייב את רשויות הרווחה לספק תרגום בהליכי הוצאת ילדים מבתיהם. תמנו שטה (המלווה את המשפחה) השתתפה היום בדיון וסבורה כי המקרה הנדון מייצג כשל גדול יותר: "עבודת הרווחה המאומצת - מקודשת. אך במקרה הזה אי הצדק זועק לשמים. נדמה כי האצבע קלה על ההדק בכל הנוגע להוצאת ילדים מביתם ועל בית המשפט לתת על כך את הדעת".

הפגנה מול משרד הרווחה - חטופי תימן 2


קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה