פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ שיקר בבית המשפט - שופטת בלהה גילאור

פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ - כליאת ילדים נורמלים במוסדות למפגרים לאונס הזנחה והתעללות
אוגוסט 2013 - תיק ת"א 865-08 דהאן ואחרים נגד מדינת ישראל ואח' - שופטת בלהה גילאור - פרוטוקול דיון בבית משפט מחוזי בחיפה - 7 בספטמבר 2011 - מדובר בתביעת נזיקין דודו דהאן נגד מדינת ישראל, משרד הרווחה ואח' על תיוגו כמפגר וכליאתו שלא לצורך במוסד למפגרים של משרד הרווחה למשך עשרות שנים שם עבר התעללות קשה.

עדות שקר פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ - אינו עוסק בעסקים פרטיים למוסדות לחוסים

במהלך הדיונים נתבקש פקיד סעד ראשי לענייני מפגרים, אמיר שוורץ, להעיד. אמיר שוורץ הושבע כמקובל לומר את האמת, ונשאל אם עדיין הוא עוסק בענייניו הפרטיים תוך כדי עבודתו כפקיד סעד ראשי במשרד הרווחה.
תשובתו כפי שמופיעה בפרוטוקול ע"מ 993: "אני היום את רוב זמני מבחינה מקצועית משקיע במשרד הרווחה. אני מוטרד מבחינת המשרד שעות על שעות.... אם מידי פעם אני מדבר עם אשתי על נושא העבודה שלה, או שמידי פעם שואלים אותי שאלה, זה לא רלוונטי לעניין הזה".
השופטת גילאור העירה לאמיר שוורץ: "אתה נדרש לאישור עבודה נוספת"
שוורץ השיב: "אני כבר לא עוסק בזה, אני לא עושה את זה יותר".

פרוטוקול בית משפט - אמיר שוורץ מעיד כי אינו עוסק בעניינים פרטיים שלו ושל אשתו בשעות העבודה
פרוטוקול בית משפט (עמ' 993) - אמיר שוורץ מעיד כי אינו עוסק בעניינים פרטיים שלו ושל אשתו בשעות העבודה


תחקיר ערוץ 10 - אמיר שוורץ מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים חרף הרשעתו בנושא בעבר

 בתחקיר ערוץ 10 שנערך באוגוסט 2013 נתברר כי אמיר שוורץ מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים - רשת הוסטלים שלו ושל אשתו. שוורץ מחזיק רשת פרטית של הוסטלים. כבר בשנת 2005 הוא הורשע בדיווח שקרי על שעות עבודתו ועל טיפול בעסקיו הפרטיים במהלך העבודה. למרות ההרשעה הברורה, הוא ממשיך לעסוק בעניינים הקשורים לעסקיו הפרטיים במהלך עבודתו בשירות המדינה. תחקירנית חדשות 10 קבעה איתו פגישה בנוגע לאשפוז של אחיה באחד ממוסדותיו של שוורץ. כל זה התרחש במשרד הרווחה ובזמן העבודה שלו.

תחקיר חדשות 10 - סרטון


סוף דבר

פקיד סעד ראשי במשרד הרווחה אמיר שוורץ שיקר לשופטת בלהה גילאור בטענתו כי אינו עוסק יותר בעסקים פרטיים. קיים חשש כבד כי פקיד הסעד אמיר שוורץ שיקר בעדויות נוספות במשפט זה כדי חס וחלילה לא לסכן את עסקיו הפרטיים שעניינם נסוב על המשפט בו העיד - מוסדות לחוסים.
קיים ניגוד עניינים בין עיסוקיו הפרטיים של אמיר שוורץ ושל אשתו, להיותו פקיד סעד ראשי במשרד הרווחה ומהווה קרקע פוריה לשחיתות ושיקולים זרים.
פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ אינו ראוי יותר לשמש בתפקידו הואיל ושיקר בבית משפט לשופטת בלהה גילאוק ובתי משפט רואים במוצא פיהם של פקידי הסעד סוף פסוק.
פקיד סעד אמיר שוורץ ביזה את הרשעתו בנציבות שירות המדינה וממשיך בעיסוקיו הפרטיים ללא אישור חרף העובדה שהורשע בכך בעבר.

קישורים:

שחיתות ומרמה בצמרת משרד הרווחה - פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ הוא הבעלים של הוסטלים שעובדים עם המשרד - אוגוסט 2013 - זהבי עצבני - 103 FM - איידן, כתבת ערוץ 10, חשפה שפקיד בכיר במשרד הרווחה מנהל במקביל לעבודתו מספר הוסטלים פרטיים - האם יש בכך ניגוד עניינים? נתן משוחח עמה - אל תחמיצו!..

פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ לחוקר המשטרה: "אני אדאג לבטל את התיק הזה, יש לי גיס שהוא שוטר הוא יטפל בזה" - אוגוסט 2013 - תאוות בצע הפקידים בצמרת משרד הרווחה אינה יכולה לסבול הורים המגנים על זכויות ילדיהם במוסדות משרד הרווחה. משום כך פועלים פקידי הרווחה באכזריות נגד תלונות הורים על התעללות בבניהם במוסדות הרווחה.מכתבה של אמא ש' המגולל את התעללות רשויות הרווחה (פקידי סעד ראשי אמיר שוורץ ונחום עידו) בה ובבתה...

אמיר שוורץ - פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה מנהל בשעות העבודה את עסקיו הפרטיים - הפקרות אטימות אכזריות ותאוות בצע בצמרת משרד הרווחה - תחקיר חדשות 10: האחראי על בעלי הפיגור מנהל את עסקיו בזמן העבודה - אנטוניה ימין ומיה איידן - אוגוסט 2013 - אמיר שוורץ, פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה שמופקד על רווחתם של אלפי החוסים, מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים - רשת הוסטלים שלו ושל אשתו. "לקחו לי 21 שנים מהחיים", סיפר חוסה שאושפז במוסד שלא התאים לו, וכמוהו רבים נוספים. משרד הרווחה: "נקיים בירור מידי ומעמיק והנושא יטופל באופן נחרץ"...

פקיד הסעד אמיר שוורץ - משתמש בתואר דוקטור בניגוד לחוק ולכללים - הכתבה תקראו לו דוקטור (למרות שהוא אינו כזה) , רדיו חיפה , טלי ליבמן , יוני 2012 - פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה, אמיר שוורץ עושה שימוש בתואר דוקטור בניגוד להנחיות ברורות של משרד הרווחה, כך מגלה כתבתנו טלי ליבמן. שוורץ בתגובה: "יש לי אישור להשתמש בתואר"...

בין נרקסיזם לפסיכופטיות - פקיד סעד ראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה אמיר שוורץ - המאמר "לא יודע את נפשם" , ידיעות אחרונות , המוסף לשבת , פברואר 2012 - תארו לכם ששני הקריטריונים הבאים היו קובעים אם אתם זכאים לאבחון שבו יקבע אם אתם בעלי פיגור שכלי או לא. אם אתם בקיאים בכתבי שקספיר, או שאתם מכירים את יצירותיו של מוצרט. עכשיו תארו לעצמכם שמאחורי הקריטריונים האלה עומד פקיד הסעד הראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה.


 "תינוק בגולאג ישראלי" - כתבת תחקיר על חטיפת תינוק

משרד הרווחה - כליאת אנשים נורמליים במוסדות למפגרים למשך עשרות שנים - כתבת תחקיר


התעללות בילדים חוסים במוסד "אתגר" של משרד הרווחה


אלימות מדריך על חוסה במעון למפגרים בקיבוץ עין השלושה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה