שופטת בלהה גילאור - התבהמות וקהות חושים בפרשת דודו דהאן

בלהה גילאור - רמיסת הכבוד ההדדי תחת מסע החמדנותרשת ב- סדר יום עם קרן נויבך - 23 בינואר 2014 - דודו דהאן שנחטף עם היוולדו ע"י רשויות הרווחה תוייג כמפגר ונשלח למוסד למפגרים מעון מקי"ם שם סבל יחד עם חוסים רבים התעללויות קשות למשך עשרות שנים.
דודו הצליח להשתחחר מהמעון ולמצוא את אמו ממנה נחטף, ותבע את משרד הרווחה תביעת נזיקין על העוול שנגרם לו. השופטת בלהה גילאור אשר דנה בתיק פעלה מתוך גאוותנות, חוסר דעת ורשעות וקבעה כי משרד הרווחה ומעון מקי"ם עשו את המיטב וכי אין מקום לתביעת הנזיקין. מדובר בנורמות של "ראש קטן" ופשעים נגד האנושיות שמשיתה השופטת בלהה גילאור כלפי המוחלשים בחברה.
האזינו לדיון בנושא בהשתתפות קרן נויבך, כרמלה מנשה ומשה נגבי.



פרופ' משה נגבי, כרמלה מנשה וקרן נויבך תקפו בחריפות רבה את פסה"ד שלשיטת הנגבי מצביע על קהות חושים מוסרית. פרופ' משה נגבי תקף גם את פרקליטות המדינה ובמקרה זה פרקליטות מחוז חיפה על כך שטענה שלא נעשה עוול כלפי דודו דהן. לשיטתו של פרופ' משה נגבי מדובר בהתבהמות וקהות חושים מוסרית. פרופ' נגבי הביע תקוה כי פסה"ד יבוטל בבית המשפט העליון בעקבות ערעור שהוגש עליו. עוד הוסיף פרופ' נגבי כי פסה"ד הזה ניתן לדעתו כדי לחסוך לאוצר המדינה כספים שיאלצו לשלם בעתיד בעקבות תביעות צפויות של חוסים אחרים שחוו התעללות.

קישורים:

 שופטת בלהה גילאור - תרבות הראש הקטן, התנערות מאחריות ותאוות בצע - פרשת דודו דהאן - בלהה גילאור שופטת בימ"ש מחוזי – פסק דין אנטי חברתי מופרך ונוגד את כבוד האדם וחירותו – דודו דהן נגד משרד הרווחה...

משרד הרווחה -חוטף, מאבחן, מתייג ושולח לגיהנום - מעון מקי"ם למפגרים

"החטוף" - כתבה על שיטות ההונאה של פקידי הרווחה לעשיית כסף על גבם וחייהם של חוסים וחסרי ישע


"תינוק בגולאג ישראלי" - כתבת תחקיר על חטיפת תינוק


משרד הרווחה - כליאת אנשים נורמליים במוסדות למפגרים למשך עשרות שנים - כתבת תחקיר


המורשת הבזויה של משרד הרווחה - סיפורם של שלשה אחים בריאים שנשלחו למוסד מפגרים מקי"ם ועברו התעללות קשה
- הגיהינום של אחים בריאים שנשלחו למעון מקי"ם למפגרים של משרד הרווחה, שם נאנסו על ידי מדריכים וחוסים – משרד הרווחה ידע ולא עצר את הזוועה , "חיינו בגיהינום" ... שלושה אחים נשלחו למעון מקי"ם לילדים מפגרים, למרות שהיו בריאים לחלוטין. שלושתם מספרים שנאנסו שם על ידי מדריכים וחוסים אחרים בעקבות תחקיר שפורסם בידיעות אחרונות על המעון נחשפות עדויות חדשות וגם הוכחות: למשרד הרווחה, שהיה אחראי על מקי"ם, זרמו במשך שנים דיווחים על מה שמתרחש בין קירותיו. זה לא עצר את הזוועה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה