מירי אופריכטר - פקידת סעד לשכת רווחה קדימה צורן: אלימות בירוקרטית מלווה בשקרים ועלילות נגד אזרח

מירי אופריכטר סגן מנהלת מחלקה לשירותים חברתיים לשכת רווחה קדימה צורן – התקף פסיכוטי מלווה עם הפרעות סכיזופרניה
דרכי רמיה פקידת הסעד מירי אופריכטר, שבפועל עושה דין לעצמה וכופה את עמדותיה הן על בית הדין הרבני והן על האבא וילדיו. במקביל היא פועלת להכפשת האב, ומעלה טענות וקביעות שקריות, שלא היו ולא נבראו. אלמלא האב הקליט את השיחה עם פקידת הסעד, סביר להניח שהיה נמצא מאחורי סורג ובריח, שכן האב עובד כמאבטח בשגרירות, נושא כלי נשק, ופקידת הסעד בתלונתה הכוזבת טענה כי האב איים, התנהג בתוקפנות ובריונות. ההקלטה מוכיחה ההיפך. פקידת הסעד השליכה את התנהגותה החולנית על האב. פקידת הסעד רואה צל הרים כהרים ובודה תלונה שקרית ומופרכת.


כפי שיפורט בהמשך, האבא ביקש לצלם את תיק הרווחה שנמצא במחלקה לשירותים חברתיים בלשכת רווחה קדימה צורן, על פי צו של בית הדין הרבני נתניה. במשך כחודשיים האב נדחה בלך-ושוב, וצו בית הדין אינו מתקיים. משדרש האב לשוחח עם מנהלת מחלקת הרווחה, פעלה אופריכטר באופן דורסני ופוגעני וגרמה בפועל לנזקים לאב.
משטרת ישראל לא נקטה בהליכים פליליים כלפי אופריכטר, חרף התנהגותה הפלילית. דומה כי אופריכטר השליה מעל עצמה את מחסומי הבושה תוך העלאת טענות מטענות שונות שאין להן כל אחיזה במציאות. ולו רק משום חומרת הדברים בדברי הכזב של פקידת הסעד, הטקטיקה שבה נוהגת פקידת הסעד, להשתולל, להתפרע ולהעליל על אב שהגיע לשוחח עם מנהלת לשכת רווחה – אסור שיקרה במדינת ישראל. פקידת הסעד פעלה בכוחניות ובריונות ופעלה לתעתע ולשקר את משטרת ישראל.
אופריכטר מאבדת שליטה וצורחת בהתקף אמוק נגד האב כי הוא תוקפני. הקשיבו לשיחה ותשמעו מי התוקפני.
תמלול:
מירי אופריכטר סגנית מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים: אם זה להתלונן עלי אני יעביר את זה, אם זה הסיבות: ההחלטה שהגיעה מבית הדין, אז אני מטפלת בהן.
אבא: בכל הסוגיות אני רוצה לדבר עם המנהלת. אני רוצה לדבר עם המנהלת שלך, לא איתך. עם המנהלת שלך. זה הכל.
לא ביקשתי את השמיים. רוצה לדבר עם המנהלת.
פק"ס: אתה מה זה מעליב אותי. מה זה מעצבן אותי.
אבא: אני לא רוצה להעליב אותך. אני פניתי אלייך?
פק"ס: לא יודעת על מה.
אבא: אני לא פניתי אלייך. את זאת שפנתה אלי. אני לא רוצה להעליב אותך, אני רוצה לדבר עם המנהלת שלך. זה הדבר הכי מינימלי שיש.
פק"ס: אנחנו סיימנו את השיחה, ואני מציעה לך לשוחח עם ראש הממשלה באותו מעמד. מה דעתך?
אבא: למה?
פק"ס: ככה! כי אתה אזרח וזכותך לדבר עם ראש הממשלה.
אבא: זכותי לדבר עם המנהלת שלך. את לא ראש ממשלה ואני רוצה לדבר עם המנהלת שלך.
פק"ס: לא איתי. בגישה הזו, תחשוב אם הגישה שלך משרתת אותך.
אבא: אני רוצה לדבר עם המנהלת שלך, מתי אני אקבל תשובה בעניין?
פק"ס: אני לא עובדת אצלך! אתה מדבר איתי מול הפנים ומתחצף!
אבא: אני לא מתחצף. מי המנהלת שלך?
פק"ס: אני המנהלת [צועקת]. אני אתלונן עליך. אתה חצוף שאין כדוגמתך. תתבייש לך. עוזרים לך. לא, לא, תעצור אותי, נותנים לך, אני מטפלת בך שנתיים, כל העולם.
אבא: מי המנהלת שלך, אני יכול לדעת?
מי המנהלת שלה? אסור לה לגרש אותי.
פק"ס [צורחת באמוק]: החוצה!!! אני מבקשת להזמין משטרה מיד! הבן אדם הגיע, הוא תוקפני, הוא מאיים, הוא חצוף, הוא מאשים. אתה חצוף. אתה חצוף. אתה מאשים במה שאתה אשם בעצמך, כל הגישה שלך, כל התוקפנות שלך, כל האשמות שלך.
אבא: השיחה מוקלטת.
וכך זה התחיל . . .
לאבא יש צו של בית הדין הרבני המורה ללשכת הרווחה לצלם לו את תיק הרווחה. האבא ממתין במשך חודש וחצי לקבל זימון לצילום התיק, אולם הפקידות במשרד הרווחה מתעלמות מבקשותיו החוזרות ונשנות של האב.
האב נכנס ללשכת הרווחה ומבקש לצלם את תיק הרווחה.
פק"ס [מנסה לעורר תחושת אשמה אצל האב, למרות שמדובר בחרטוטולוגיה]: תביא בחשבון שמישהי סובלת בגללך עכשיו.
אתה מטופל יחידי שלנו? בגללך עזבתי אותה בחדר, על מצפונך.
האב: חודש וחצי אני רודף אחריכם. את במיוחד לא נותנת לי תשובה.
פק"ס: אתה במיוחד משקר ואין מישהי אחת שתגיד שאתה אומר אמת.
אבא: אל תגידי לי אתה משקר, כי אני לא אומר לך שאת משקרת ומתעלמת מהמכתבים שלי.
פקידת הסעד מורחת את האב: התיק אצל יפה. כל החומר אצל יפה…
 מה הלחץ? הדיון שלך נגמר כבר.
אבא: אין כל לחץ. אני רוצה תשובות. זה הכל.
פק"ס: יום ראשון יפה נמצאת. יפה יוצרת איתך קשר. יפה יוצרת איתך את המועד, בהתאם להחלטת בית משפט, מה שבית המשפט ביקש חומר מצולם מהתיק, תבקש את כל החומר. . .

קישורים:

לשכת הרווחה בת ים - פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי – טיפול “מקצועי” ואלים לחסויה חסרת ישע – ביקור הבית

לשכת הרווחה בת ים - התנהלות מופקרת של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי בטיפול בענייני אישה

פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים: "אני בכלל לא בעסק" - דברי בלע והבלים מפיהן של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ונעמי הלימי הדנות בענייני נפשות- האזינו לחקירה של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי (עו"ס נעמי הפכה עורה ומתפקדת כפקידת סעד) בלשכת הרווחה בבת ים. פקידות הסעד חוקרות בן של אישה ששלחו אותה לאבחון פסיכיאטרי אצל פסיכיאטר פרטי איתן חבר המוכר להן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה