שולה מאיר עו"ס לשכת רווחה אפיקים ת"א חטפה ילד ספרדי מהוריו כשטובה פרי שופטת נוער שותפה לפשע ומטייחת

מחאה מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו מיום 8/5/14 בקיסריה.
עשרות הורים דורשים להשיב את ילדיהם חטופי הרווחה.
הקשיבו לעדותה של אם שבנה דיאגו נחטף על ידי עו"ס שולה מאיר מבית הספר למרכז חרום - והאם נתקלת בבירוקרטיה נוראית שמונעת ממנה לחלץ את בנה.
שולה מאיר עו"ס לשכת רווחה (אפיקים) ת"א חטפה ילד ספרדי מהוריו כשטובה פרי שופטת נוער שותפה לפשע ומטייחת.



תמלול דברי האם:
שולה מאיר זו עובדת סוציאלית מלשכת רווחה אפיקים תל אביב. זו פשוט אישה רשעית והיא משקרת בצורה לא נורמלית. ובואו נדבר על השופטת טובה פרי - שקרנית. היא עובדת עם הרווחה. נעמדתי במשפט והיא נעמדה ולא נתנה לי לדבר, לי, ולאבא של דיאגו.
האבא של הילד שלי, בעלי. אנחנו פשוט בשוק. ילד שהצטלם אפילו עם שגריר גרמניה. הילד הצטלם עם שגריר גרמניה שאמר לילד שלי בספרדית, ביום שאתה תצטרך משהו ממני, תשלח לי את התמונה שלנו ביחד לגרמניה ואני אזכור את זה ואני אעזור לך. והנה, הגיע הזמן!
כי בעצם זה כבר מצב פוליטי.
לנו לא חסר כסף ולא חסר כלום (משפחת עולים מספרד).
פשוט נפלנו ברשת של מלכודת פשע מאורגן. עברנו דברים הזויים עם משטרת ישראל שפשוט לא רוצה לחקור דברים.
משטרת ישראל גם משתפת פעולה. מצטערת להגיש את זה. השוטרים שותפים לפשע מאורגן. שותפים. אני רוצה לעזור לכל האנשים האלה.
אדוני ראש הממשלה. עברנו שואה, ונגיע עוד הפעם לשואה כי אתה לא מכבד אזרחים. לא מכבד את אזרחי ישראל.
איך אתה רוצה בכלל לכבד את אבו מאזן, או ערבים, אם אתה לא מכבד יהודים? אתה לא מתבייש?
יש גם את ענת בן חור עובדת סוציאלית מנהלת את מרכז חרום ויצ"ו הדסים אבן יהודה. יש הקלטות, אתם צריכים לטפל בזה. עושים לילד שלי דברים חמורים בפנימיה.
דגנית ממשטרת שדות תל אביב מטפלת בתיק של דיאגו ועדיין אין תשובה כבר 4 חודשים.
הצטרפו לקבוצה הפתוחה זעקת האמהות בפייסבוק ועיזרו להחזיר את הילדים החטופים להוריהם.
https://www.facebook.com/groups/crymo...

קישורים:

עדות האמא א' ה' על חטיפת ילדיה בידי משרד הרווחה - הפגנה מול בית ראש הממשלה -  8/5/14 הפגנת הורים להשבת ילדיהם החטופים בידי משרד הרווחה - מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברח' רוטשילד פינת הדר, קיסריה.  - עדות האמא א' ה' על חטיפת ילדיה. תמלול דברי האם: "שואה שניה בארץ ישראל. רבותיי, זה לא נתפס.  אמא שכולה לשלושה ילדים. ילד אחד חטפו לי מבית הספר בכתה ב', לקחו לי אותו מבית הספר. עוד 2 בנות לקחו לי אותן מבית החולים (חדר לידה) היישר לבית שבתי לוי. בית כלא לילדים. לילדים מסכנים...

הפגנת זעקת האמהות מול בית ראש הממשלה בקיסריה להשבת הילדים החטופים - 8/5/14 - הפגנת הורים מול בית ראש הממשלה להשבת הילדים החטופים להוריהם - רח' שד' רוטישלד פ' הדר קיסריה - רשויות הרווחה והמשפט הן מערכות אטומות. מערכות עם כוח דמיוני בלתי מוגבל. הם לא מקשיבים, לא שומעים. החלטות וועדת החלטה מתקבלות בבית המשפט כפסק דין סופי. השופטים הם חותמות גומי של המלצות פקידות הסעד...

נחמה דר ולב אשל פעילות חברתיות לזכויות ילדים והורים - מחאה מול בית ראש הממשלה להשבת הילדים להוריהם  - 8/5/14 הפגנה מול בית ראש הממשלה בקיסריה - להשבת ילדים חטופי הרווחה להוריהם. נחמה דר ולב אשל פעילות חברתיות לזכויות הורים וילדים - דורשות מראש הממשלה להשיב את הילדים החטופים להוריהם. נחמה דר, פעילה חברתית : "12 שנה אמא לא רואה את ילדיה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה