פקידת סעד הפסיקה הסדרי ראיה משום שהאמא הפסיקה ליטול נוגד דיכאון אסטו (Esto)

מאי 2014 - מתוך סטטוס בפייסבוק:
"עכשיו פקידות הסעד הופכות להיות פסיכיאטריות. הן קובעות מי יקח כדור ואיזה כדור ומה קורה למי שלא לוקח כדור.
מרשתי, האם בת ה-19 לילד בן 2.7, התקשרה אלי בבכי ואמרה לי שביטלו לה את הביקור אצל בנה ואת כל הביקורים העתידיים, כיוון שהפסיקה לקחת כדור בשם אסטו, נגד חרדות. היא סיפרה לי על כך ואמרה שהיא מרגישה הרבה יותר טוב בלי. עוד היא גילתה שמי שרושמת לה את הכדורים האלה היא לא אחרת מאשר ד״ר אירנה חייטוביץ שהואשמה בכך שאיימה על לקוחה שאם לא תשלם לה, תגיד לרווחה שהיא מתעללת בבתה. פקידת הסעד אמרה לה שהיא נשמעת לה מטושטשת ולי אמרה שכל הגורמים החליטו להפסיק לה את הביקורים בגלל שאינה לוקחת כדורים. אתמול ביליתי במחיצתה למעלה משעתיים ביחד עם עוד 2 נשים בוגרות. שראיינו אותה על מה שהיא עוברת. היא הייתה צלולה, בהירה, אינטליגנטית ומודעת לאורך כל הראיון והשיחות שקדמו לו. היא הגיעה מרחוק לתל אביב לצורך הראיון. שוחחתי עם אם משפחת האומנה בה היא מתגוררת. האם אמרה שבביקורים של הבן אצלה היא מסורה לו מאוד והילד מקסים. אני מקווה שהיא תחזיק מעמד. אני לא הייתי עומדת בזה".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה