מוטי לייבל תחקירן: משרד הרווחה מקבל 17000 שח על כל ילד בפנימיה - מצעד עגלות ריקות

18 באוג׳ 2014 - "יש לי עגלה אבל אין לי ילד כי הרווחה חטפה לי אותו"



הורים עם עגלות ריקות בכיכר דיזנגוף ת"א, מוחים נגד המדיניות הפושעת של משרד הרווחה להפריד בין הורים לילדים, והוצאת ילדים בכפיה ממשמורת ההורים למוסדות הרווחה שלא לצורך.
אתם רואים כאן אימהות עם עגלות ריקות, כי משרד הרווחה לקח להן את הילדים ושם אותם במוסדות והכל בגלל בצע כסף.
משרד הרווחה בשנת 2014 ומאז קום המדינה מוכר ילדים למוסדות. הוא לוקח מאימהות את הילדים שלהן רק בגלל שהן מוחלשות. בגלל שהן עניות, ממציאים כל מיני תירוצים.
משרד הרווחה, פקידות סעד, עובדות סוציאליות משקרות וממציאות כל מיני תירוצים. "לילדות יש PDD", "האמא הזו מזניחה את הילד שלה בגלל שאין לה כסף לתת לו אוכל", אז הן קוראות לזה הזנחה, במקום לעזור לאמא ב- 2,000 ש"ח בחודש, הן מוכרות את הילדים ומשלמות 17,000 ש"ח בחודש. שבע עשרה אלף שקל בחודש מקבל מוסד בעבור כל ילד, במקום לעזור לאימא ב- 1,000 - 2,000 שקל בחודש, אבל לא. יש להן הסכמים עם המוסדות שלהן. הם צריכים לספק להם סחורה. הרווחה צריכה לספק סחורה, ולכן היא לוקחת את הילדים בכל מיני אמתלות שווא ושמה אותם במוסדות. בחלק מהמוסדות האלה אונסים את הילדים, בחלק נותנים להם סמים.
אני שמעתי ממקור ראשון על ילדים שנכנסו למוסדות פסיכיאטריים בגיל 5. בגיל 5 מכניסים ילד למוסד פסיכיאטרי, מאביסים אותו בתרופות ומתפלאים למה אותו ילד נכנס לים ומנסה להתאבד. ילד בן 11.
אמא אחת לא רואה את הילדים שלה כבר 5 שנים. למה? כי פקידת הסעד המזוהמת מפחדת מהגרוש של אותה אמא, אז היא לא נותנת לאימא לראות את הילד.
אימא אחת נכה בכיסא גלגלים, משלמת מזונות. אימא שמשלמת מזונות לילדה שהיא לא רואה כבר שבע שנים. למי פה זה נשמע היגיוני?
יותר משבע שנים היא לא רואה את הילדה שלה. היא נכה, חיה מקיצבת ביטוח לאומי והיא משלמת מזונות על ילדה שהיא לא רואה אותה כבר שבע שנים. זו מערכת המשפט בישראל. זה הצדק בישראל.
יש פה עוד אימא אחת איתנו הערב. האימא הזו טובה לגידול רק ילד אחד. היא לא טובה לגדל עוד ילד. אז לקחו לה ילד אחד. למה? למה לשני ילדים היא לא טובה, ולילד אחד כן? אני מכיר את הילד שלה. ילד לתפארת. אני ישבתי איתו, דיברתי איתו. אף אחד לא יכול לחלוק על זה. יש לה ילד שהילד שלי הלוואי ויצא כזה.
יש פה אמא אחת שלקחו לה שתי תאומות בנות 8, הכניסו אותן למוסד, אמרו שלבנות שלה יש להן PDD, שזו בעית קשר וריכוז, המצאה של הרווחה. אמרו לאמא את חייבת לקחת את הילדות לאיבחון. האימא לא הסכימה לקחת את הילדות לאבחון. אז מה עשתה פקידת הסעד הגיבורה שלנו? לקחה את הילדות ושמה אותן במרכז חירום, ושם במרכז חירום ויצ"ו הדסים בנתניה אונסים את הילדות האלה. המשטרה יודעת. שר הרווחה יודע. מנכ"ל הרווחה יודע. כולם יודעים. אפילו ראש הממשלה שלכם יודע שבויצ"ו הדסים יש שתי ילדות שאונסים אותן, אבל הוא מעדיף להתעסק עם החמאס והשטויות שלו, בשביל להשכיח מאיתנו את גניבת הרהיטים של שרה'לה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה