דוד גולן - החוליה העסקית המקשרת בין איגוד העובדים הסוציאליים לאינטרסים של תאגידי רווחה

דוד גולן - דובר איגוד העובדים הסוציאליים - הכפשת הורים, טיוח פשעי העובדים הסוציאליים
דוד גולן - איש עסקים - בכיר באיגוד העו"ס
אוגוסט 2014 - דוד גולן בכיר בצמרת איגוד העובדים הסוציאליים דובר האיגוד הוא גם איש עסקים הבעלים של "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה". בין לקוחותיו של "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה" נמנים תאגיד האפוטרופסות "המרכז הישראלי לאפוטרופסות - הקרן לטיפול בחסויים", ועוד גופי רווחה מופרטים אחרים.

מדובר בניגוד עניינים חמור המהווה קרקע פוריה לשחיתות וניצול כוח השררה למטרות אפלות. 

מצד אחד במסגרת תפקידו כדובר איגוד העו"ס דוד גולן בעל השפעה על פקידות הסעד שלהן סמכויות סטטוטוריות בבתי משפט המנוהלים בדלתיים סגורות ללא ראיות לקביעת מקום הימצאו של קטין, קשיש, אם בביתו או במסגרת מופרטת, וכן לקביעת אפוטרופסות לאדם בגופו ורכושו ולמעשה שלילת כל יכולתו לשלוט בחייו.

דוגמא להשפעתו החזקה של דוד גולן על פקידות הסעד ראינו בפרשת פקידת הסעד פושטת הרגל רותם אלבז אלקובי, שבה הורה דוד גולן לרותם אלבז אלקובי באמצעות הממונה עליה בלשכת הרווחה כרמיאל שולה מנחם לפתוח בהליכים משפטיים נגד עיתונאית הסוקרת התנהלות ומינוי פקידות סעד.

מצד שני דוד גולן הוא איש עסקים בעלים של "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה" שלקוחותיו הם תאגידי רווחה שרווחיהן מבוססים על חוות הדעת של פקידות הסעד בבתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער. בתי משפט אלו דנים בענייני נפשות בדלתיים סגורות ללא ראיות ורואים בחוות הדעת של פקידות הסעד סוף פסוק.
תאגידי הרווחה רוצים שבתי המשפט יוציאו כמה שיותר ילדים וקשישים מביתם ומשפחתם ויציבו אותם בכפייה במסגרות מופרטות של אותם התאגידים כדי להרויח יותר כסף. הוצאה בכפייה של ילד או קשיש מביתו ומשפחתו משמעה החרבת חיי המשפחה וחיי הילד/ קשיש.

יוצא שלתאגידי הרווחה יש השפעה על פקידות הסעד דרך דוד גולן, איש העסקים שהם משלמים לו כסף שייחצן אותם.

אין פלא מדוע איגוד העובדים הסוציאליים שעניינו בראש וראשונה האינטרסים של החברים באיגוד מתערב בבוטות ובגסות בענייני הוצאת ילדים וקשישים מביתם תוך שבכיריו משמיצים הורים ילדים וכל מי שמבקר את ההליך הדורסני הקיים.

התנהלות זאת לקויה ביותר ואנו רואים את השפעותיה במדיניות המוסר הכפול של בכירי איגוד העובדים הסוציאליים, מצד אחד מרעילים ומשקרים בפיהם נגד הורים וילדים על התעללות והזנחה מאידך אינם אומרים מילה אחת על נושאים לטובת אותם ילדים ומשפחות כגון מימוש בחקיקה אמנת זכויות הילד, מצבם העגום של הילדים בפנימיות, מרכזי חירום, אומנה , אימוץ ועוד.

איגוד העובדים הסוציאליים מדיף ריח שחיתות ושיקולים אפלים ופועל למען אינטרסים של תאגידי הרווחה מהם הוא מקבל כסף דרך דוד גולן דובר הארגון איש העסקים הבעלים של "דוד גולן - תקשורת ואסטרגיה".


זאב פרידמן - מנכ"ל המרכז הישראלי לאפוטרופסות קונה חוות דעת פקידות סעד מאיגוד העובדים הסוציאליים בכספי חסויים
דוד גולן דובר איגוד העו"ס מציג את זאב פרידמן כלקוח בעסקיו הפרטיים "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה"
דוד גולן דובר איגוד העו"ס מציג את זאב פרידמן כלקוח בעסקיו הפרטיים "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה"
 
דוד גולן בעלים "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה" ודובר איגוד העו"ס מתערב במינוי פקידות סעד
דוד גולן מתערב במינויה של פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי מלשכת הרווחה כרמיאל
דוד גולן מתערב במינויה של פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי מלשכת הרווחה כרמיאל


צפרא דוויק יו"ר איגוד העו"ס בראיון בלעדי מרעילה מפיה נגד הציבור ונבחריו לקידום הסחר בילדים




דוד גולן מכריז על עסקיו הפרטיים ביחצנות לגופי רווחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה