העיתונאי מוטי לייבל מוחה נגד האלימות האינטרנטית של דוד גולן ואיגוד העובדים הסוציאליים

איגוד העובדים הסוציאליים בראשותה של צפרא דוויק ארגון פשע הפועל באלימות בירוקרטית ואינטרנטית נגד הורים ומשפחות שיקיריהם נחטפו בידי רשויות הרווחה.




צפרא דוויק - מעודדת אלימות אינטרנטית נגד נפגעי רווחה
צפרא דוויק - מעודדת אלימות אינטרנטית נגד נפגעי רווחה
אוגוסט 2014 - רחוב פיק"א 18 בפתח תקווה, הבית של דוד גולן יחצ"ן הרווחה - העתונאי מוטי לייבל מוחה נגד האלימות האינטרנטית של דובר איגוד העובדים הסוציאליים דוד גולן בל עסק פרטי ליחצנות "דוד גולן - תקשורת ואסטרטגיה".
מדובר בהתנהגות פלילית ואלימה של דוד גולן אשר עיין בתיקים חסויים של נפגעת נשרד הרווחה האמא ל' ופירסם ברשת הפייסבוק דברי תרעלה ובלע נגד האמא וילדיה.
צפרא דוויק יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים אינה פוצה פיה נוכח ההתנהגות האלימה של הדובר דוד גולן.

דוגמא לאלימות האינטרנטית הבוטה של איגוד העו"ס הוא פרסום של הדובר דוד גולן נגד האמא ל' ברשת הפייסבוק ב- 18.06.2014:

הילה, אני משמש מזה כ 9 שנים כיחצ"ן של איגוד העובדים - הסוציאליים. אני מכיר על בוריין את הסיבות שילדיה של אותה גברת הוצאו מחזקתה ולו היית יודעת את וכל עיתונאי בר דעת היה זועק לשמיים איך שירותי הרווחה משאירים ילדים כאלה בחזקתה".

דוד גולן מעיין בתיקים חסויים מזה מספר שנים בניגוד לחוק ומפיץ ברשת הפיסבוק שקרים נגד משפחות וילדים
דוד גולן מעיין בתיקים חסויים מזה מספר שנים בניגוד לחוק ומפיץ ברשת הפיסבוק שקרים נגד משפחות וילדים

מדבריו של דוד גולן עולה כי תיקי נוער חסויים של ילדים ומשפחות חשופים לעיני כל באיגוד העובדים הסוציאליים לרבות הדובר דוד גולן שהוא בעל עסק פרטי ליחצנות, ומשמשים מעת לעת להפצת שקרים ודברי בלע נגד אותם משפחות ע"פ צורכי האיגוד.

דוגמא נוספת לאלימות אינטרנטית של איגוד העובדים הסוציאליים נגד נפגעי משרד הרווחה היא דברי שנאה ושטנה של דובר הארגון דוד גולן ברשת הפייסבוק ב- 18.06.2014:
וכך כתב דוד גולן:
"חזק ואמץ אדוני המנכ"ל בסוף ננצח ואותם אנשים ישלמו באבי אביהם את שיפסוק בית המשפט נגדם על הוצאת לשון הרע......... שימכרו מצידי כליה כדי לשלם את הפיצויים ויהיו כל חייהם בדיאליזה. נעשה ביננו תחרות מי יקבל מהם את הכסף ראשון... אבל גם אם הפיצויים על לשון הרע יגיעו לי כשאהיה בר זקן ובבית אבות לא ארפה מהם. לא אשקוט ולא אנוח עד שהצדק יצא לאור!"

יוני 2014 - דוד גולן תוקף באלימות נפגעי משרד הרווחה ברשת האינטרנט בשם איגוד העובדים הסוציאליים ועובדי רווחה
יוני 2014 - דוד גולן תוקף באלימות נפגעי משרד הרווחה ברשת האינטרנט בשם איגוד העובדים הסוציאליים ועובדי רווחה

סוף דבר

איגוד העובדים הסוציאליים חרט על דגלו לנקוט בכל אמצעי אלים ובוטה לדאוג לאינטרסים של חבר האגוד, החל ממעורבות בוטה בהוצאת ילדים מביתם בתיקים חסויים של ילדים ומשפחות בבתי משפט לענייני משפחה ונוער ועד הפצת שקרים ודברי בלע נגד משפחות הורים וילדים ברשת האינטרנט.
איגוד העובדים הסוציאלים בראשותה של צפרא דוויק מתנהל כארגון פשע שיש להוקיע ולהתריע על פשעיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה