פושטת הרגל פק"סית רותם אלבז אלקובי ממליצה לתלוש ילדים מביתם לפנימיה - פשעי לשכת הרווחה כרמיאל

לשכת הרווחה כרמיאל בראשותה של שולה מנחם מעסיקה פקידת סעד פושטת רגל רותם אלבז אלקובי הנתונה ללחצים קשים של הליכי פשיטת רגל להכריע בענייני נפשות על הוצאת ילדים מביתם ומשפחתם למוסדות הרווחה. רותם אלבז אלקובי ללא בושה מבקשת מבית המשפט להעניק לה את הסמכויות לקבוע הסדרי ראיה בין האמא לילדיה, וכן לאסור על האמא להוציא הקטינים ממקום חסותם אלא באישורה.

מדיניות משרד הרווחה לסחר בילדים מאפשרת להעסיק פקידת סעד פושטת רגל הנתונה ללחצים כך שניתן לכוון אותה למדיניות מעוותת כגון סחר בילדים בדלתיים סגורות ללא ראיות.

מתוך סטטוס פייסבוק 22 באוגוסט 2014 - אני משתף את הפוסט הזה שוב על מנת שכל הסקפטים יראו במו עיניהם הוכחה חותכת לכך שפקידת סעד ממליצה להוציא 2 ילדים למוסדות ולשלם עליהם 34,200 ש"ח בחודש בגלל שהאמא ענייה - העיקר לא לעזור לה באיזה 2000 שקלים בחודש...
מי שלא האמין שאלו הסיבות לחטיפת ילדים... הרי ההוכחה

פושטת הרגל פק"סית רותם אלבז אלקובי ממליצה לתלוש ילדים מביתם לפנימיה
פושטת הרגל פק"סית רותם אלבז אלקובי ממליצה לתלוש ילדים מביתם לפנימיה

פושטת הרגל פק"סית רותם אלבז אלקובי ממליצה לתלוש ילדים מביתם לפנימיה
פושטת הרגל פק"סית רותם אלבז אלקובי ממליצה לתלוש ילדים מביתם לפנימיה


רותם אלבז אלקובי - פקידת סעד לחוק נוער... המשך !!!
במסמכים המצורפים ניתן לראות כי רותם אלבז מוציאה תסקיר לבית משפט שבו היא אומרת כי שימו לב לזה "להערכתה" ... אני הייתי רוצה לדעת על סמך מה מתבססת ההערכה של הגברת אלבז?
האם על סמך לימודים שהיא למדה כפסיכולוגית ילדים? פסיכיאטרית ילדים?
האם ההערכות שלה מתבססות על איזשהו מעמד מקצועי אשר מקנה לה את היכולות "להעריך" הורה או ילד או את היחסים ביניהם?
הנה מובא בפניכם מקרה קלאסי ולא שונה מאלפי מקרים
אשר בו אשה אשר קיבלה תפקיד עם כוחות על, מאיזושהי סיבה שאינה נראית לעין מחליטה כי האם ענייה מדי ואינה מתנהלת בחייה כפי שהגברת אלבז חושבת שצריך להתנהל ולכן היא ממליצה לבית המשפט את הגזרה החמורה מכל - לקחת את הילדים של ה"נאשמת" ולזרוק אותם לפנימייה כאשר האם תוכל לראות את ילדיה אך ורק באישור אותה פקידת סעד.
לא נשכח לציין לרגע קט שאותה פקידת סעד בזמן שהמליצה להוציא מהאם את ילדיה בכוח, היא בעצמה הייתה בהליכי פשיטת רגל בעקבות התנהלות לא נכונה בחייה...
כמו כן נציין כי פקידת הסעד רותם אלבז עברה על החוק כאשר לא דיווחה לנציב שירות המדינה על היותה פושטת רגל בניגוד לסעיף 14(ב)(2) לחוק העובדים הסוציאליים ובכך פעלה לרמות ולהונות את המדינה !!!!
ולכל הסקפטים אשר טוענים כי אין הרווחה מוציאה ילדים מהוריהם רק בגלל שהם עניים - הרי ההוכחות לנגד עיניכם!


רותם אלבז אלקובי - עובדת סוציאלית לחוק הנוער פושטת רגל  לשכת הרווחה כרמיאל
רותם אלבז אלקובי - עובדת סוציאלית לחוק הנוער פושטת רגל  לשכת הרווחה כרמיאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה