פקידות הסעד ניבה מילנר וסימונה שטינמץ - תסביך הקופים

ספטמבר 2014  - פקידות הסעד תולשות ילדים וקשישים מבתיהם בשם "טובתם" בדלתיים סגורות וללא ראיות. מדובר בתעשיית סחר בילדים וקשישים, גזל רכוש הקשישים לאפוטרופסים מושחתים כגון העובדת הסוציאלית ירדנה נילמן, אקים אפוטרופסות, המרכז הישראלי לאפוטרופסות ועוד.
יחצנות מהווה נדבך מרכזי בתעשיה המזוהמת לסחר בילדים של סימונה שטיימנץ וניבה מילנר, ולכן כדי ליצור סימפטיה הן מופיעות בדיוני הסדרי ראיה בין הורים לילדים עם תמונתן בדמות קוף , וכדי להסיט את הדיון הן שולפות את תמונות הקוף המוגדלות שלהן מהתיק ותוחבות אותם ישר לפרצופו של השופט (נפתלי שילה) מייללות ומרעילות בפיהן נגד האמהות כי הן פרסמו ברשת את פרצופן בדמות הקוף.

מדובר בהתנהלות מלוכלכת של עובדות ציבור המשבשות הליך שיפוטי חשוב בענייני הסדרי ראיה בין הורים לילדים כדי להשפיע ולהסית את השופט נגד האמהות

סימונה שטיימנץ - משתמשת בפרצופה דבוק על תמונת קוף להרעיל ולהעליל נגד אמהות בבתי משפט
סימונה שטיימנץ - משתמשת בפרצופה דבוק על תמונת קוף להרעיל ולהעליל נגד אמהות בבתי משפט
ניבה מילנר - משתמשת בפרצופה מחובקת על גורילה להרעיל ולהעליל נגד אמהות בבתי משפט
ניבה מילנר - משתמשת בפרצופה מחובקת עם גורילה להרעיל ולהעליל נגד אמהות בבתי משפט

 להלן פוסט בנושא

ניבה מילנר פק"ס מחוזית מתבכיינת לשופט "יש תמונה ברשת שאני גורילה"
פורסם ב- 4 בספטמבר 2014 מאת aravaoa

חומר שנשלח אלינו במייל, גרם לתהיות רבות לגבי התנהלותן של פקידות הסעד.

ידענו על פשעיהן החמורים של פקידות הסעד כלפי הורים וילדים הפועלים מתוך מניעים זרים ובשיטות עברייניות בתמורה לבצע כסף. עתה, מתחיל לדלוף חומר החוצה החושף את פרצופן האמיתי של פקידות הסעד.
פקידות הסעד הידועות כנשים נחותות, נוהגות להשתמש בלשון מזעזעת, להכפיש את ההורים וילדיהם, והעיקר: כל מי שעומד בדרכן של אלו שבאו להן לא טוב – הן מנתקות אותו מילדיו.
ביום 3/9/2014 התקיים דיון בדלתיים סגורות של אמא באולם השופט שמכונה ברשת: "נפתלי 'חותמת הגומי' שילה".
על פניו הכול היה נראה תקין אלמלא כמה דברים מוזרים והזויים גם יחד:
אותו שופט נפתלי שילה הוציא צו הרחקה לאמא מבית המשפט בתאריך 18/5/14 למשך 30 יום בדיון קודם, והגיש נגד האם תלונות במשטרה על העלבת עובד ציבור.
אז נתחיל מהשאלה המתבקשת: כיצד? כיצד יכול להתנהל משפט צדק כאשר מחשבתו של השופט מוטית לרעת מי מהצדדים המשתתפים בדיון? מסתבר שאצל השופט 'נפתלי חותמת הגומי שילה' – צדק או טובת הילדים לא ממש בראש מעייניו.
נמשיך בהתנהלות המוזרה שהופגנה שם.
באופן תמוה ומוזר נכחו בדיון צוות שלם של פקידות סעד בדרגות שונות, פקידת סעד ראשית, פקידת סעד מחוזית, ועוד כמה שלא הזדהו.
סימונה שטיינמץ – פק"ס ראשית אשר פוטרה מתפקידה ע"י שר הרווחה בתאריך 1/9/2014 מסרבת  להיות מפוטרת והגיעה בצורה הזויה להשתתף בדיון והעידה על עצמה בגוף שלישי: "פקידת הסעד הראשית נאלצה להיות מעורבת באופן פרטני בתיק דבר חריג לכל הדעות".
סימונה שטינמץ פוטרה מתפקידה ע"י שר הרווחה ביום 1/9/14
סימונה שטינמץ פוטרה מתפקידה ע"י שר הרווחה ביום 1/9/14
אם כך סימונה, מדוע באמת חרגת והגעת לדיון ביחד עם צוות שלם? האם בכדי להמשיך את ניסיונות מסע הצלב והדייג של האמא?
בתורה התבכיינה ניבה מילנר לשופט באופן שאינו קשור כלל וכלל לדיון ואמרה "עדיין מופיעה תמונה שלי בתור גורילה – זה לא מכובד". מילנר "שכחה", כי תפקידה להתעסק בתיקי משפחה ולא להסתובב כל היום ברשת האינטרנט ולחפש את שמה ותמונות מחמיאות שהיא עצמה מעלה ומפרסמת.
ניבה מילנר וקוף חמוד - מה הקוף עושה איתה?
ניבה מילנר וקוף חמוד – מה הקוף עושה איתה?
ובכן,
האם חטיפת ילדים וניתוקם מהוריהם זה "מכובד" לטעמך ניבה?
יצויין כי פקידות הסעד הגישו נגד האם תלונות שווא כוזבות כמעט לכל רשויות המדינה: משטרת ישראל, מקום עבודתה של האם, הנהלת בתי המשפט ותקשורת. לו היו פקידות הסעד באמת מקצועיות כפי שהן מעידות על עצמן, לא היו מסתירות עובדות אלו מבית המשפט, ומציגות עצמן כ"מקצועיות".
אותן פקידות סעד, פרסמו באמצעות היחצ"ן מטעמן פרסומים מכפישים ומזעזעים בתיק משפחה של האם שחל עליו צו איסור פרסום וניהול בדלתיים סגורות, תוך התקפת האם באמירות שקריות, תוך הפרה בוטה של הדין, משל כאילו אין דין ואין דיין. הנה כי כן, מהמקובץ ומפרסומים כתובים עולה כי פקידות הסעד אינן בוחלות בכל אמצעי כדי לפגוע באם, ובכלל זה הפרת צווי איסור פרסום וניהול בדלתיים סגורות, כדי למנוע מהאם פרסומים נגדן.
האם שופט אשר חרץ דעה כלפי בעלת דין יכול לשפוט אותה? האם זה מכובד?
האם שופט אשר מסרב בתוקף לפסול את עצמו מהתיק מפני שהוא מעוניין להמשיך ולפסוק נגד האם ולהמשיך ולשמש חותמת גומי של פקידות הסעד, האם זה מכובד?
האם חושש נפתלי שילה שבמידה ויוחלף יתגלו פשעיו אשר כרגע מוחבאים מאחורי "דלתיים סגורות"?

סוף דבר
ניבה מילנר, סימונה שטיינמץ , חנה סלוצקי ואחרות -.חיפשנו ומצאנו ברשת מקבץ תמונות שלכן מימים ימימה. אז אם להידמות לגורילה לא מכובד – הבה נשמע דעתך על התמונות שהעלית כשאת מופיעה כעכברוש, נחש ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה