עובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת הרווחה רמת גן מרעילה נגד מפגשים בין אמא לילדיה

אילוסטרציה - עובדת סוציאלית מרעילה נגד אמהות וילדים
אילוסטרציה - עובדת סוציאלית מרעילה נגד אמהות וילדים
מאי 2011 - אכזריות, שרירות לב, אוסף הבלים ודברי בלע הרעילה עובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי נגד אמא שמעולם לא פגשה או שוחחה עימה, ונגד שני ילדיה אשר מזה כ- 3 שנים מבקשים מבית משפט לענייני משפחה להיפגש, לשווא.

מדובר באמא עובדת ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים וחצי מאחר ועובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת רווחה רמת גן מעלילה ומרעילה נגד האמא וילדיה.

למרות שהאמא עברה בעבר אינספור אבחונים ובדיקות ע"פ דרישות הרווחה, ונמצאה טובה וכשירה, מאות אלפי שקלים הוצאות משפט ודרישות בחונים של עובדות הסוציאליות כתנאי להיפגש עם ילדיה, ולדומירסקי ממשיכה ללא הפסקה ובאובססיביות להרעיל מפיה נגד האמא שמעולם לא ראתה, ונגד וילדיה.

שופט לענייני משפחה נפתלי שילה מקבל את הבלי פיה של ולדומירסקי כאילו יצאו מפי הנביאים או הצדיקים הגמורים ובאופן תמוה "מניד בראשו" לדבריה בהסכמה כפתי, למרות המשמעויות הכבדות של פגיעה בפרט במשפחה ובאמון הציבור במערכת הרווחה והמשפט.

במאי 2011 שלחה עו"ס ולדומירסקי מכתב (ראה בסוף הפוסט) לנפתלי שילה ובו הכפשות וגידופים, ללא גיבוי בבדל ראיה, נגד האמא וילדיה כדי להמשיך מניעת המפגשים:

ולדומירסקי מזהמת כי היא וחברותיה העוסיות "עשו מאמצים לחפש פסיכיאטר לטפל בתיק סבוך זה" - בעוד התסבוכת היא בלשכת הרווחה ר"ג, שכן האמא העובדת נבדקה אצל כ- 5 פסיכיאטרים ונמצאה כשירה וטובה. עוס"ית ולדומירסקי מעלילה ומשקרת כאילו הבעיה אצל האמא אך אין בידיה בדל ראיה נגד האם. כאמור נפתלי שילה בלע את דברי הבלע של ולדומירסקי כדברי אלוקים חיים.

ולדומירסקי ממשיכה להרעיל ללא הצגת בדל ראיה וכותבת: "בשיטוט באתרי האינטרנט מצאנו כי פסיכיאטרים שטיפלו בעבר במיקרים סבוכים אחרים אחרים מושמצים מאוימים ומופחדים" - ולדומירסקי מנסה בכל דרך להשחיר פניה של האמא המבקשת לראות את ילדיה, וגולשת לעניינים שאינם קשורים בסידורי הראיה בין האמא לילדיה.

ולדומירסקי ממשיכה להרעיל בכל המכתב ושולפת בסוף את הנשק המעליל של שירותי הרווחה: אבחון וליווי פסיכיאטרי אצל פסיכיאטר שעובד שנים עם שירותי הרווחה לפרנסתו. ולדומירסקי מסכמת: " יודגש כי הטיפול חייב להיות במסגרת קלינית פסיכיאטרית הכוללת אבחון פסיכו-דיאגנוסטי עם המלצות לגבי קיום הביקורים ולגבי המסגרת הקלינית פסיכיאטרית שתלווה אותם".
כאמור האמא נבדקה אצל כ- 5 פסיכיאטרים ע"פ דרישת הרווחה ונמצאה כשירה וטובה. השופט נפתלי שילה במעין טקס פולחני קיבל ואישר את הבלי פיה של ולדומירסקי וכתב בהחלטתו שהוא מקבל את "הודעת פקידת הסעד", וללא נימוק או הסבר הוא מחייב ומתנה את האם בהוצאות נוספות של עשרות אלפי שקלים כדי לפגוש את ילדיה.

ולדימירסקי שיתפה בדברי התרעלה שלה ובתפיסת הרווחה החולנית שלה ב"סיוע" להסדרי ראיה את הממונות עליה ויוי הופמן פקידת סעד מחוזית ואת בת חן פיליפ מנהל אגף רווחה ר"ג, אשר לא העירו מאומה על אכזריותה והתנהלותה המופקרת של רחל ורודימירסקי.

ביזוי כבוד האדם
חרף העובדה שולדומירסקי מעולם לא פגשה את האמא או שוחחה עימה, במכתב שלהלן לשופט נפתלי שילה היא מרעילה נגד האמא תוך שהיא ממליצה על אבחונים פסיכיאטריים שונים. מדובר בביזוי כבוד האדם, והתנהלות מופקרת ובזויה מצד גורמי הרווחה בעיריית ר"ג. במקום לסייע הם מבזים וספק רב אם יודעים במה מדובר.
עובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת הרווחה רמת גן מרעילה נגד מפגשים בין אמא לילדיה
עובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת הרווחה רמת גן מרעילה נגד מפגשים בין אמא לילדיה
פלייליסט על שיטות ודרכי פעולה של פקידי סעד ועובדים סוציאליים ברשויות הרווחה


קישורים
:

תגובה 1:

  1. אני חייבת להודות, שהעובדה שצורפו קישורים למטה מאוד מאוד עוזרת !
    תודה רבה על הפוסט!

    השבמחק