עו"ד טלי תמרין מדברת בכנסת על פשעי משרד הרווחה

ועדה לביקורת המדינה - יולי 2012 - עו"ד טלי תמרין מייצגת מזה כעשור הורים לילדים שנלקחו בכפייה ע"י רשויות הרווחה למסגרות פרטיות מופרטות. עו"ד תמרין מתארת תמונה של מדיניות אפלה של רשויות הרווחה, הפועלות בחיסיון, ללא סדרי דין, ללא ראיות, לתלישת הילד מביתו ומשפחתו. עו"ד תמרין טוענת כי קיים קשר חולני בין רשויות הרווחה לבתי המשפט המקבלים המלצותיהם ומיישמים אותם אחת לאחת לצווים שיפוטיים. 
עו"ד תמרין טוענת כי המומחים והמאבחנים המקצועיים רושמים בחוות הדעת מה שרשויות הרווחה המממנות אותם קובעות להם לרשום.
עו"ד תמרין, שלדבריה מייצגת משפחות במקרים שכאלו, הוסיפה כי שופטת בית המשפט העליון אילה פרוקצ'יה כבר קבעה שחוק הנוער הוא "טלאי על טלאי" ואין קיימים בו דיני הראיות. "בית המשפט מקבל את מצב הילד ע"פ זווית הראייה הבלעדית של פקידי הרווחה, שממנים את המומחים, למרות ניגוד העניינים", אמרה.
מדבריה של עו"ד תמרי מצטיירים רשויות הרווחה כארגון פשע אכזרי הסוחר בילדים באין מפריע, מרושש משפחות, מחריב את הפרט המשפחה והחברה.

  תרבות השקר לסחר בילדים: שר הרווחה משה כחלון, נחום איצקוביץ, מוטי וינטר, חנה סלוצקי
קישורים:

תגובה 1:

  1. שמי מיכל אני חד הורית יש ברשותי מכתב שבו עו"ס מודה בשקריה לאחר שעו"ד מטעמי אילץ אותה להודות בשקריה. היא כתב מכתב לשופטת שבו ציינה שדבריה לא נכונים לאחר שהובהר לה שמי שכביכול מסר לה את המידע כפי שאני סיפרתי לו הוקלט על ידי ומסר שלא אמר את מה שהיא טוענת. אני הייתי המומה ולא האמנתיוזה לא מקרה ראשוון. אז לצערי כן בהחלט רשויות הרווחה מושחטות. ילדיי הוצאו מהבית בגלל שאני ואב ילדירבנו.

    השבמחק