לשכת הרווחה בני ברק - עו"ס מילי חייק - דרכי רמייה לחטיפת בחורה בגירה וכליאתה במעון

עובדת סוציאלית לחוק בפעולה - אילוסטרציה
דצמבר 2011 - מדובר בבחורה בגירה כבת 18 מאובחנת בפיגור קל אשר ע"פ סברות פקידת סעד מילי חייק מלשכת הרווחה בני ברק יש להעבירה למעון סגור "בית דוד" במבשרת ציון.

מפסק הדין ה"פ 52056-11-11 של השופט מנחם (מריו) קליין ניתן ללמוד על דרכי החשיבה המעוותות והחולניות של פקידת הסעד מילי חייק בענייני רווחה.

שימוש באירועי תקיפה נגד הבחורה כעילה לכליאתה בכפייה במעון
- פקידת הסעד מילי חייק רוצה לכלוא את הבחורה במעון לכל חייה מאחר והיא סבורה כי שם תהיה מוגנת מפני פושעים אלימים. שורה 12 בפסק הדין: "לטענת המבקשת, בחודש ספטמבר 2009 יצאה הבחורה לשוטט ברחוב וחזרה לביתה מבוהלת וסיפרה שאדם בעל חזות חרדית ניסה לתקוף אותה. המבקשת סיפרה כי אירוע זה דווח למשטרה והבחורה הופנתה לטיפול במכון רם, מכון לטיפול מיני-חברתי לאנשים הסובלים מפיגור שכלי. המבקשת ציינה כי המדובר בבחורה שזקוקה להמון מגע ולתשומת לב והיא עלולה להיות מנוצלת מינית הן ביציאתה לרחוב והן כאשר היא גולשת באינטרנט. משכך, ביקשה מבית המשפט ליתן צו לפי חוק החוסים ולהורות על העברת הבחורה למעון גם אם יידרש לכך סיוע משטרתי"
ע"פ התפיסה המתוסבכת של פקידת הסעד מילי חייק כל ילד, בגיר, קשיש, שהותקף או שפקידת סעד חושבת שיותקף, יש לכלוא לאבחן ולתייג אותו ולכלוא אותו (אולי לכל חייו) באחד המעונות המתעללים של רשויות הרווחה כגון נווה יעקב בפתח תקווה.

מילי חייק מוזילה חיי אדם: פקידת הסעד מילי חייק מסרבת לתת הבהרות לבית המשפט על בקשותיה ההזויות -  השופט כותב בפסק הדין בעמוד 2: "בקשת מתמחה מלשכתי שהפקידת הסעד (מילי חייק) תעלה ללשכתי בכדי להבהיר את העניינים הלא ברורים נתקלה בסירוב משום מה" - אף שמדובר בבקשת כליאת אדם ושלילת חירותו, הרחקתו מביתו ומשפחתו בניגוד לרצונו ורצון משפחתו פקידת הסעד מילי חייק אינה טורחת להיעתר לבקשת השופט ולהבהיר בפניו את פנייתה. פקידת הסעד מילי חייק מוזילה חיי אדם ומבזה את בית המשפט בכך שאינה נעתרת לבקשת השופט.

טיוח ורמייה - פקידת הסעד מילי חייק כתבה דו"ח רווי הבלים ודברי בלע להשחיר את המשפחה תוך התעלמות מרצון הבת - השופט כותב בפסק הדין עמוד 2: "ביום 30.11.11 הגישה פקידת הסעד דו"ח מאת המעון. לפי הדו"ח בהגיעה של הבחורה למעון נצפתה התנהגות ילדותית ומצב הגייני ירוד. הבחורה לא ביקשה להתקשר הביתה ונראה היה כי השתלבה טוב במעון. מבחינה חברתית נכתב כי נראה היה שהיא אינה יוצרת קשרים עם הסביבה מלבד עם אנשי הצוות. לקראת ראש השנה יצאה הבחורה לבית הוריה וכשחזרה למעון בלט שינוי לרעה בהתנהגותה והיא סיפרה שאביה כועס שהיא שוהה במקום שיש שם גם בנים. כמו כן נכתב בדוח כי היא חזרה ללא מצב רוח וסיפרה שאינה מעוניינת להישאר במקום. לאחר מכן יצאה לחופשת סוכות וכשחזרה נראתה הידרדרות ניכרת במצבה וביחסה למעון" - פקידת הסעד מילי חייק מטייחת ומרמה כאילו ההורים מסיתים את הבת נגד מעון בית דוד בעוד ידוע כי במעונות משרד הרווחה החוסים עוברים התעללות פיסית נפשית וכימית (סמים פסיכיאטריים), ראה מעונות אתגר , בית טף , בני ארזים , גיל עם , השלושה , כפר נחמן , מסילה , מצפה ים , מקי"ם , מוריה , צופיה , רננים , שדה בר , שקמה , 'בית טוביה' בהרדוף , אילנית , בראשית , אור שמחה , נווה יעקב.
השופט ציין כי שוחח עם הבת וכי דבריה הפריכו את הבלי פיה של פקידת הסעד מילי חייק. השופט כתב בעמוד 3 : "לאחר תום הדיון הפורמאלי הוכנסה הבחורה ללשכתי שם שוחחתי עימה בנוכחותו של המתמחה מר מני סמואל. שוחחנו בחופשיות על חייה, על משפחתה ועל רצונותיה. ... לא ניתן היה להתעלם מהבעת רצונה העז לחזור להתגורר בביתה ולא לחזור לפנימייה. התרשמתי ממנה כבחורה תמימה, אך מתמצאת במרחב ובזמן, והקשר שלה עם אחיותיה והוריה הוא קשר טוב ובריא". 

מילי חייק מעלילה עלילות שווא נגד הבת בעוד לא קיים דבר חריג או בעייתי בהתנהגות הבת - השופט מצטט את הבלי פיה של מילי חייק וכותב בעמוד 2: "פקידת הסעד, עו"ס מילי חייק טענה כי על בית המשפט להורות על החזרת הבחורה למעון וזאת על מנת להבטיח את שלומה הגופני והנפשי וכי מהיכרות עם ההורים לאורך השנים הם לא מצליחים להגן עליה באופן מספק והיא יוצאת לרחוב ומשוטטת ואף גולשת באינטרנט ללא השגחה. עוד נטען כי הבחורה יוצרת קשר עם בחורים ואיננה מסוגלת להפעיל שיקול דעת חברתי תקין". ניתן לומר כי הבחורה נוהגת כמו צעירות רבות בגילה, יוצאת, גולשת באינטרנט, יוצרת קשר עם בחורים. לא מובן על מה מילה פקידת הסעד מילי חייק. ואולם אף על פי כן המשפחה שללה את הבלי פיה של פקידת הסעד מילי חייק והשיבה: "הבחורה לא מתקשרת עם בנים אלא רק עם בנות והמשיבה הגב' ג.ת סיפרה כי בביתם מותקן אינטרנט "רימון" בעל סינון מפני אתרים שאינם צנועים. המשיבים טענו כי ביתם ילדה מקסימה והיא אינה מסתובבת ברחובות כלל ובפנימייה היא הייתה בוכה שלא טוב לה ושהיא רוצה לחזור הביתה"

פקידת הסעד מילי חייק רוצה לשלוח את הבת למעון שאינו מתאים למנטליות ולתרבות שבה גדלה וחונכה - השופט כותב בעמודים 2-3: "המשיבים (הורים) קבלו על כי המעון שאליו נשלחה הבחורה אינו בעל אופי חרדי כדרך החיים של המשפחה או אף דתי לאומי, אליו יוכלו להסכים לשאלת בית המשפט, פקידת הסעד הסבירה שאין בנמצא בכל מדינת ישראל מעון שיכול לקלוט את הבחורה בתנאים חרדיים והסכמת ההורים אף למעון דתי לאומי לא תועיל שכן גם כזה אין בנמצא". פקידת הסעד מילי חייק רוצה לשלוח את הבת למעון שברורו מלכתחילה כי היא ומשפחתה יסבלו בשל ההלם והשינוי התרבותי שיחול על הבת.

סוף דבר

העובדת הסוציאלית לחוק הגנה על חוסים  מילי חייק מלשכת הרווחה בני ברק פעלה בדרכי רמיה להוצאה בכפייה צעירה בת 18 מביתה ומשפחתה וכליאתה באחד המעונות המופרטים של רשויות הרווחה לכל חייה תוך שהיא מתעלמת מרצונה ורצון משפחתה. עו"ס מילי חייק העלילה בהבלי פיה נגד המשפחה ונגד הבת תוך שהיא משתמשת בתפיסות סוציאליות מעוותות מבית היוצר של רשויות הרווחה. עו"ס מילי חייק ביזתה את בית המשפט בכך שסירבה להבהיר בפני השופט את בקשותיה ההזויות בענייני נפשות. השופט מנחם (מריו) קליין שמע את הצדדים ניתח את העובדות ודחה את פניית עו"ס מילי חייק.

פלייליסט - מעון "נווה יעקב" של משרד הרווחה - תרבות הסאדיזם - ככה זה עובד


קישורים:

המורשת הבזויה של משרד הרווחה - סיפורם של שלשה אחים בריאים שנשלחו למוסד מפגרים מקי"ם ועברו התעללות קשה - הגיהינום של אחים בריאים שנשלחו למעון מקי"ם למפגרים של משרד הרווחה, שם נאנסו על ידי מדריכים וחוסים – משרד הרווחה ידע ולא עצר את הזוועה , "חיינו בגיהינום" - יאנה פבזנר / מוסף לשבת 02.04.10 , ידיעות אחרונות , צילום: חיים הורנשטיין.

מעון "נווה יעקב" של משרד הרווחה - תרבות הסאדיזם - ככה זה עובד - תרבות הסאדיזם של רשויות הרווחה, איומים, הפחדות, עלילות, אלימות, הזנחה, סמים פסיכיאטריים, קשר שתיקה, תאוות בצע ועוד - המאמר האם מטופל ב"נווה יעקב": "צוות סדיסטים, אנחנו בגיהנום" , שבתי בנדט ודנה ויילר-פולק , וואלה חדשות , אוקטובר 2012 - משפחות מטופלים במוסד בו נחשפה פרשת התעללות מתארים שנים של הזנחה ואלימות. "היו לו פנסים בעיניים, כוויות על הגב", מספרת אחת האמהות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה