לשכת הרווחה תל אביב - אטימות, התעלמות והזנחת חסרי בית בחורף הקר

 לשכת הרווחה תל אביב - אטימות, התעלמות והזנחת חסרי בית בחורף הקר
דצמבר 2012 - הודעה בפייסבוק - היי ובוקר טוב לכולם, רציתי לשתף אותכם בחוויה מדהימה שעברתי הלילה שנגעה ללבי!
אני עובדת ב- am pm בדיזינגוף רק לילות
אני כהרגלי כמו בכל משמרת יושבת בדלפק הקופה היום הסתכלתי דרך חלון הראווה וראיתי אישה זקנה חסרת ישע יושבת על כיסא עם גרביים רטובות ולידה עגלה אם כל מיני בקבוקים ושקיות..
ובאותו השנייה שאני הסתכלתי לפתע אני רואה בחור עם אופנוע עוצר בצד יורד מהאופנוע וניגש אלייה, הוא דיבר איתה ואני בדיוק יצאתי החוצה..הוא בא ושאל אותי אם אנחנו מוכרים גרביים ולצערי אנחנו לא מוכרים.. הבחור ניגש אליה שוב ושאל אותה אם היא רעבה והיא אמרה לו שכן הבחור חזר אליי לחנות ולקח מלא מאפים במבות ושתיה קלה,כשעשיתי לו את החשבון אמרתי לו אתה איש מקסים כל הכבוד לך הלוואי שירבו אנשים כמוך הוא אמר לי אל תדאגי יש עוד הרבה שעוזרים !
ואז הוא אמר לי שהוא התקשר למשרד הרווחה כמה פעמים בנוגע לאישה הזו והם לא עשו עם זה כלום עד היום, אז כנראה שזה לא פעם ראשונה שהוא עזר לה...

לשכת הרווחה תל אביב - אטימות, התעלמות והזנחת חסרי בית בחורף הקר
לשכת הרווחה תל אביב - אטימות, התעלמות והזנחת חסרי בית בחורף הקר

לאחר מכן הוא חימם לה את המאפים יצא החוצה ונתן לה.. ונסע..
אחרי כמה דקות הוא חזר ונתן לה גרביים.. אז לפני הכול אני רוצה להגיד לבחור..שהוא בנאדם זהב עם המון נתינה והלוואי שכולם יהיו כמוך, ושאלוהים יברך אותך על כל המעשים הטובים ! אז בואו תעזרו לי לשתף את הסיפור הזה שמשרד הרווחה או גורם אחר יוכל לעזור לאנשים האלו, ובמיוחד עכשיו שגשום ומאוד קר בחוץ, בזמן שאנחנו מתחת לפוח עם המזגן תחשבו שיש מלא אנשים שאין להם אפילו שמיכה !! שיהיה יום מדהים עם מלא מעשים טובים !!!

פלייליסט: השלכת משפחות חסרות דיור לרחובבחסות רשויות הרווחה ומשרד הרווחה

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה