פנל רווחה על ילדים בארה"ב: יש שימוש לרעה בסמים פסיכיאטריים לילדים במשפחות אומנה

המאמר מבוסס על: "Child-welfare panel: Drugs misused on foster kids" , מיאמי הארלד , אוגוסט 2009, ועל המאמר : Doping up our children (סימום ילדינו)
.
מערכת בריאות הנפש לילדים משתמשת לעתים קרובות מדי בתרופות לילדים באומנה, עם פיקוח לקוי, על פי טיוטת דו"ח התאבדות גבריאל מאיירס בן ה-7.

רשויות הרווחה מודות בפעם הראשונה מה המבקרים טענו במשך שנים, שאומנות של משמורת המדינה מרבות להשתמש בסמים פסיכיאטריים רבי עוצמה כדי לטפל בילדים בעייתיים, במקום לטפל בכעס ובעצב שלהם. בפלורידה כ- 15% מהילדים במשפחות אומנה צורכים פסיכוטרופים בעוד הצריה הנה כ- 5% באוכלוסייה הכוללת
פאנל של מומחים רווחת הילד, כולל שני מנהלים של מחלקת המדינה של משפחות ו ילדים, בחן את התאבדותו של בן 7 .
דו"ח הפנל, הצפוי להתפרסם בפומבי מאוחר יותר החודש, אומר שרשויות רווחת הילד לעתים קרובות מדי מסתמכים על תרופות רבות עוצמה לטיפול בילדים שעברו התעללות או הזנחה - אך אינם מציעים טיפול הולם כדי לסייע להם להתגבר על הטראומה שהם סבלו.
גבריאל מאיירס בן ה-7 אשר התאבד בתלייה במקלחת, בבית משפחת האומנה
גבריאל בן ה-7
"תרופות פסיכיאטריות הם לעתים קרובות משמשות כדי לסייע ההורים, המורים ומטפלים בילדים, ראש שקט , במקום להתייחס לילדים", נכתב בדו"ח. ומוסיף: "יש לנו ניסוח לא ברור של רמת הטיפול הפסיכיאטרי לילדים לטיפול באומנה''.
גבריאל תלה עצמו במקלחת ב- 16 באפריל 2009, בעת שהותו במשפחת האומנה שבה הוא נמצא מזה כשנה לאחר שאימו נמצאה שרועה במכוניתה מוקפת סמים.
בהיותו בחסות המדינה קיבל גבריאל הקטן בן השבע תרופות פסיכוטרפיות חזקות נגד דיכאון כמו Symbyax (סימבייקס, תרופה חזקה נוגדת דיכאון נגד ביופולריות, ובעיות דיכאון במבוגרים) התרופה בעלת תופעות לוואי של מחשבות אובדניות. התרופות ניתנו לדניאל בניגוד להסכמת הוריו, או בית משפט כפי שהחוק מחייב.
לאחר שהעיתון 'מיאמי הראלד' חשף כי גבריאל צרך תרופות פסיכיאטריות, שמספר רגולטורים פדרליים, קישרו אותן עם תופעות לוואי מסוכנות, כולל התאבדות, מונה ג 'ורג' שלדון לראש קבוצת עבודה ללמוד את הטיפול שניתן לילד.
שלדון אמר כי התעוררו שאלות קשות על מדוע כל כך הרבה ילדים בחסות המדינה צורכים תרופות פסיכוטרופיות - ומדוע כה רבים טוענים שהם מרגישים בסדר מייד לאחר שנטילת הסמים הופסקה.
"הראיות שהוצגו לקבוצה את העבודה - מילדים ואנשים במערכת, מעלות דאגה רבה לגבי המטרה של התרופות האלה'' אמר שלדון.

במדינת ישראל משרד הרווחה אינו מפרסם דין וחשבון על אירועי התאבדות של קטינים השוהים במסגרות ההשמה החוץ ביתית ע"פ צו בית משפט.
קישורים:

3 תגובות:

  1. סוף סוף מתחילים לראות את האמת. זה לקח קצת זמן אבל בסוף אנשים רואים אותה.
    סמים פסיכיאטרים הורסים את האישיות בסופו של דבר וגורמים לאלימות, התאבדויות וכו'.
    זה לא קורה בין רגע אבל זה מוביל לכך בסופו של דבר.
    איך זה שרק בשנים האחרונות זה נעשה כל כך נפוץ?
    איך זה שרק בשנים האחרונות - כאשר חברות התרופות התאגדו להם והתחילו להפציץ את השוק במחלות נפש חדשות וכמובן גם בסמים פסיכיאטריים עבור המחלות הללו, התחילו המון אנשים לקחת תרופות פסיכיאטריות?
    איך זה שלפני זה היינו כולנו בסדר?
    מה - זה האינטרנט שנכנס בינתיים והרס לנו את הצורה? או שזה בולשיט אחר שימכרו לכם?

    תתעוררו כבר!

    התעשיה הזו מונעת ע"י כסף. זו הסיבה שפתאום עשו את כולנו חולי נפש. ילד שמח מידי - יש לו מחלה א'. ילד עצוב מידי - יש לו מחלה ב'. לילד קשה ללמוד - יש לו מחלה ג'. ילד משתולל - יש לו מחלה ד'.


    נא להתעורר ולא לתת לילדים שלכם יותר סמים!!!!!!

    השבמחק
  2. למה ילד בן 7 צריך להתאבד בשביל שאחרים יבינו שהתרופות האלו של הכביכול "מחלות" הם סמים לכל דבר והתוצאות הן הרסניות ובלתי הפיכות, חברים להתעורר זה הילדים שלנו זה אנחנו, הנפש שלנו, הגוף שלנו, שימו לב!!!! זה חשוב!!!!!! התעוררו!!!

    השבמחק
  3. יווואוווו.
    זה פשוט נוראי.
    במקום שאנשים שמציעים עזרה לילדים יקחו אחריות, הם מסממים אותם.
    זה נורא ואיום.
    רשויות הרווחה צריכות לתת מענה אמיתי לצורך של הילדים האלה ולא להביא אותם לידי אובדן.
    הפתרון הוא חום ואהבה והקשבה והכל באמת!!!!!
    לא להגיד בוא אעזור לך ולבגוד בילד הזה, כשהתופעה הסופית של זה - ילד בן 7 מתאבד.
    ילד בן 7 לא אמור לדעת מה זה להתאבד בכלל.
    יש להוצי את ה"תרופות" הפסיכיאטריות מהטיפול!
    הן הורגות ולא עוזרות לילד. אם זה היה עוזר לילד, הוא היה עכשיו שמח וטוב-לב, לומד בבי"ס ומתנדנד על נדנדה בגן-שעשועים עם הורים המאמצים.
    הוריו המאמצים, שבאו כדי לתת לו יד שתעזור לא שתחנוק אותו למוות.
    תרופות פסיכיאטריות, לא מרפאות - הן הורגות וגורמות לרצח והנה ראייה מוצקה!

    השבמחק