זוועה באלעד: כתב אישום נגד אב אומן פדופיל - עשה מעשי סדום בילד שהיה באומנה בביתו

אגף הרווחה אלעד הפקיר קטין פעמיים: הכתבה כתב אישום נגד הפדופיל מאלעד - עשה מעשי סדום בילד שהיה באומנה בביתו , איציק וולף , NEWS1 , פברואר 2010

כתב אישום הוגש נגד תושב אלעד שבאופן קבוע תקף מינית ילד שהיה בביתו במסגרת אומנה לאחר שהמסגרת המשפחתית שלו התפרקה התקיפות אירעו כאשר הילד היה בן שש וכשהיה בן 12 וכללו צפייה משותפת בסרטים פורנוגרפיים ומעשה סדום בילד תוך איום כי אם לא יעשה את זה יוחזר לאביו

בין השנים 2003-2005 שימשה אשת הנאשם (להלן: "ל.") "סומכת" מטעם הרווחה במשפחת הקטין, וזאת בשל תפקודם הלקוי של הוריו.

כתב אישום הוגש (א', 14.2.10) לבית המשפט המחוזי במחוז המרכז נגד י', תושב אלעד אשר מואשם בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטין ששהה בביתו במסגרת אומנה.

הקטין, בן 14, שהה בבית הנאשם במשך כשמונה חודשים במהלך שנת 2003. לאחר תהפוכות רבות שעברה המשפחה ולאחר שהוריו נפרדו הוחזר לביתו של הנאשם בתחילת שנת 2009 למשך שמונה חודשים נוספים.

על-פי כתב האישום, הכולל ארבעה אישומים, נהג הנאשם בשנת 2003 לצפות עם הקטין, שהיה אז בן שש בלבד, בסרטים פורנוגרפיים ובחלק מן המקרים ניצל את ההזדמנות שאשתו לא הייתה בבית וביצע בו מעשה סדום. בנוסף, בהזדמנויות שונות, נהג הנאשם לקלח את הקטין תוך שהוא נוגע במקום מוצנע בגופו ואומר לו: "איזה קטנצ'יק".

בתקופה השנייה שבה היה הקטין בביתו, בשנת 2009, נהג הנאשם לבצע בקטין מעשי סדום במספר רב של הזדמנויות, לעתים תוך שהוא מכה אותו כשהיה מנסה להתנגד לאונס.

באחת מן ההזדמנויות, בעת שהיו בחדר השינה של הנאשם, הראה הנאשם לקטין סרטים פורנוגרפיים ותוך כדי כך, הפשיל את תחתוני הקטין ועשה בו מעשה מגונה.

כאשר הקטין ניסה להתנגד למעשה איים עליו הנאשם כי יחזיר אותו לאביו. "אם אתה לא רוצה, אז אתה תחזור לאבא שלך", אמר לו. נוכח הדברים ובלית ברירה, ביצע הקטין את שדרש ממנו הנאשם.

העבירות שבהן מואשם הנאשם הן: מעשה מגונה, מעשה סדום, מעשה מגונה בקטין - במספר רב של מקרים, ניסיון למעשה מגונה, ניסיון למעשה סדום, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

תויות: אגף הרווחה אלעד, משרד הרווחה, משפחה אומנת, אב אומן

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה