כפר הנוער "רמת הדסה" בקריית טבעון - הנער דור פרץ, מת משאיפת אדי דבק

דור פרץ - מת בפנימיית 'רמת הדסה' משאיפת אדי דבקבקול חנוק ניסה אביו של הנער שנמצא ללא רוח חיים בפנימיית "רמת הדסה" בקריית טבעון, לאחר שככל הנראה שאף אדי דבק, לספר על הבן שאיבד. "התחושה נוראית, הוא היה הילד היחידי שהיה לי", אמר האב בכאב

שעות ספורות בלבד לאחר שקיבל את הבשורה המרה על מות בנו היחיד כתוצאה משאיפת דבק - סיפר אביו על הנער בן ה-15 שנמצא ללא רוח חיים בפנימייה בקריית טבעון והדגיש: "הוא היה ילד נהדר".

האב שמתקשה לעכל את המציאות החדשה ניסה למצוא מילים על מנת להסביר את הרגשתו - אך בקושי הצליח לדבר. "התחושה נוראית, הוא היה הילד היחידי שהיה לי", מלמל.
.

.
"אני סומך על משטרת ישראל שתעשה את החקירה בצורה מקצועית", אמר האב בכאב והוסיף כי הוא מצפה מהחוקרים להגיע לפתרון התעלומה סביב מותו של הנער הצעיר. לדבריו, היום בבוקר קיבל שיחת טלפון בה התבשר שנעשים בבנו ניסיונות החייאה וכשהגיע לבית הספר מסרו לו את ההודעה הקשה על מותו.

האב ציין שרק אתמול נפגש עם בנו בשעות הצהריים, אך לא הבחין בשום סימן למצוקה מצידו. "אני מרגיש עצוב וכואב, זאת הייתה פגישה נהדרת, הוא היה עם מצב רוח טוב והכל היה בסדר", נזכר.

המשטרה ביקשה לנתח את הגופה

בשעות הבוקר נמצא התלמיד על ידי חבריו סמוך לאולם הספורט, כשהוא ללא דופק ומחוסר הכרה. לאחר שהוזעק צוות מד"א מקום נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הנער ככל הנראה שאף אדי דבק וזה מה שהביא למותו. המשטרה מבית המשפט לנתח את גופתו של הנער, כדי לבדוק מהן הנסיבות שהובילו למקרה הטרגי.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת האירוע הקשה. על פי החשד התלמיד שאף אדי דבק בניסיון "להתמסטל", וייתכן שזה מה שהביא למותו. מהמשטרה נמסר כי סמוך לגופתו נמצא תיקו האישי ומיכל דבק, אך ציינו כי כיווני חקירה נוספים נבדקים.

קישורים:

תגובה 1: