פרשת שי אברהמוב חשפה התעללות רשויות הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער במשפחות ובילדיהן

פרשת שי אברהמוב מייסד כת האיתקה חשפה את חוסר האונים של משפחות הנתונות לחסדיהן של רשויות הרווחה. פקיד הסעד סבור כי לילד בעיות רגשיות, נפשיות ושולח אותו אותו לאבחון. המאבחנים ה"מומחים" של הרווחה מנפיקים "אבחונים" על פי בקשת פקידי הסעד מוכתבות מראש ע"י פקידי הסעד וזאת על מנת שלא יתויגו כמי שאינם משתפים פעולה ולא יקבלו מטופלים מהרווחה.
שלב הבא הוא הטיפול. פקיד הסעד מציג את ה"אבחון" לבית משפט לענייני משפחה ונוער וזה מחייב את ההורים לשלם למטפלים שונים ומשונים עבור "טיפולים" לילדים על מנת שיפתרו הבעיות הרגשיות של הילדים.
למטפל המשפחתי כוח רב על המשפחה האומללה. עלות מפגש עם המטפל היא כ- 700 שקלים והוא מגיש לפקיד הסעד את תוצאות הטיפול. אם המשפחה תתנגד לטיפול הילדים יוצאו מיד מהבית למרכז חירום, פנימייה או משפחת אומנה או אימוץ, בתואנת הזנחה או התעללות.
המטפל הוא הקובע מתי יפסק הטיפול, וטיפולים אלו עלולים להימשך שנים. למטפל אינטרס להמשיך בטיפולים מאחר והוא מרוויח כסף רב ללא מאמץ.
מדובר בטיפולים שונים ומשונים לרב חסרי תועלת במקרה הטוב, במקרה הרע מסבים נזקים קשים, פיסיים ונפשיים לבני המשפחה, פירוק המשפחה ועוד.
אם אחד מבני המשפחה יתנגד לטיפול, פקיד הסעד יעכס בפיו כנגדו בדברי בלע וירחיקו מהמשפחה.

האזינו להשתלשלות דרכי השתלטות המטפל המשפחתי מטעם רשויות הרווחה ובתי משפט למשפחה ונוער, שי אברהמוב, על משפחתה של המורה מנתניה.
.

.
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה