התשובות הלציות המרושעות של פקידת סעד מחוזית ניבה מילנר לאמא המבקשת לראות את ילדיה

פקיד רווחה בבית משפט לענייני משפחה ונוער - מופע לץ בזוי ומכפיש - אילוסטרציה
"יֹסֵר לֵץ לֹקֵחַ לוֹ קָלוֹן, וּמוֹכִיחַ לְרָשָׁע מוּמוֹ" (משלי ט, 7) - והכוונה היא אל תוכיח ללץ או לרשע כי יכפיש ויבזה אותך, וסופך שיהיה לך קלון או מום, פגיעה פיזית או נפשית.

ספטמבר 2012 - מדובר באמא ל' אשר ילדיה נלקחו ממנה למרכז חירום (ינואר 2009) מאחר ופקידת סעד לחוק הנוער, אתי דור, היתה סבורה כי ילדיה בסיכון. רשויות הרווחה מונעות מהאמא לראות את ילדיה.

האמא ל' אשה ללא רבב עובדת עשתה כל שביכולתה כדי לראות את ילדיה עברה את כל האבחונים שביקשו ממנה עובדות סוציאליות לחוק, שילמה עבור הוצאות משפט ואבחונים מאות אלפי שקלים.

אבחון שביצעה האמא ל' בינואר 2012 אצל פסיכולוגית קלינית (להלן) כבקשת הרווחה, הבדיקות קבעו כי האמא טובה ובריאה, ולסיכום נכתב: "התרשמנו מאשה בעלת כוחות נפשיים, הנאבקת מזה זמן רב בנסיבות משפטיות ואנושיות כמעט בלתי אפשריות שיצרו מצב בו לא ניתנת לה האפשרות להיות בקשר רגיל וקבוע עם ילדיה."
ניבה מילנר- גאוותנות, רשעות, וחוסר דעת נגד נפגעי רווחה
ניבה מילנר- גאוותנות, רשעות, וחוסר דעת נגד נפגעי רווחה

פקידת סעד לסדרי דין מחוזית (תל אביב) ניבה מילנר בתגובה לצית ומרושעת השיבה בלקוניות: "סוכם כי נושא שינוי הסדרי הראיה ישקל לאחר שתעברי אבחון מעמיק כפי שנקבע בוועדה" - לא נקבע כך בוועדה. ניבה מילנר מחזירה למעשה את האמא ל' לנקודת ההתחלה.

סוף דבר

האמא ל' פעלה ע"פ כל ע"פ דרישותיהם של רשויות הרווחה וביצעה את כל האבחונים הנדרשים. ניבה מילנר משיבה ברשעות כי נדרש "אבחון מעמיק". ניבה מילנר באופן מכוון פועלת מזה שנים לבזות את האמא ולפגוע בה בכך שאינה מאפשרת לה לראות את ילדיה וממציאה אבחונים שונים העולים הון רב לאמא.
ניבה מילנר פוגעת באמון הציבור במערכת הרווחה והמשפט, ופוגעת בפרט במשפחה ובחברה.

אבחון חוזר מאינספור שביצעה האמא ל' בינואר 2012

 אבחון חוזר מאינספור שביצעה האמא ל' בינואר 2012

תגובתה המרושעת של ניבה מילנר ל"אבחון עומק"


תגובתה המרושעת של ניבה מילנר ל"אבחון עומק"
אושרת בנגל קוטלר ואריק וייס מציגים מדיניות סוציאלית ע"פ פקידת סעד ניבה מילנר
 

קישורים:

פקידת סעד מחוזית ניבה מילנר - שיטות הפרסונה נון גרטה ל"טיפול סוציאלי" - מרץ 2012 - פקידת הסעד ניבה מילנר רואה באזרחים אשר אינם מצייתים לה אישיות בלתי רצויה (Persona non grata, פרסונה נון גרטה) שיש להיפטר מהם...

רשלנות פושעת בשם טובת האזרח - פקידת סעד מחוזית באזור ת"א ניבה מילנר - 2012 - פקידת סעד מחוזית באזור תל אביב ניבה מילנר מנחה פקידות סעד ברשויות מקומיות ומתווה מדיניות טיפול במשפחה. בדיקת תפקוד פקידי סעד באזורים אלו מעלה כשלים רבים ומהותיים החל מהפרת זכויות אדם ועד סאדיזם רשלנות פושעת ועוד. התי משפט לענייני משפחה ונוער רואים במוצא פיהן של פקידת סעד מחוזית ניבה וחברותיה העו"סיות כסוף פסוק...

ניבה מילנר פקידת סעד מחוזית – מחבלת לאמא בשעות עבודתה ופוגעת בפרנסתה - ניבה מילנר מרכזת שרות לרווחת הפרט והמשפחה – לשכת רווחה, ניתקה את האמא ל' ש' מילדיה, מזה 3 שנים. ילדיה של ל' ש' נחטפו ממנה ביום 6.1.09 במהלך ועדת החלטה, לאחר שאתי דור דוברובינסקי פקידת סעד לחוק הנוער "סברה" כי הילדים נמצאים בסיכון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה