סימום חוסים וכליאתם במוסדות סגורים לשנים רבות - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מלשכת הרווחה בני ברק

פקידת סעד בפעולה - אילוסטרציה - כליאת חוסים במוסדות כליאה וסימומם לשנים רבות
ספטמבר 2012 - מדובר בצעיר א' ק' אשר בהיותו בן 15 נלקח מהוריו למוסדות הרווחה הסגורים ונכלא בכפייה במשך כחמש שנים תוך שהוא מתויג בהפרעות נפשיות ומולעט בסמים פסיכיאטריים. האב ב' ק' במהלך השנים מנסה להוציא את בנו ממוסדות הכליאה של רשויות הרווחה תוך מאמצים כלכליים ונפשיים אדירים, אך פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מלשכת הרווחה בני ברק ממשיכות במדיניות כליאת הבן וסימומו בסמים פסיכיאטריים.

האב הגיש לרשויות הרווחה ולבית המשפט חוות דעת של הפסיכיאטר פ' שתכליתה הוצאת הבן מהמוסד לסגור לביתו ומשפחתו.

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן הוציאו מסמך רווי הבלים ודברי בלע נגד האב תוך שהן מקבצות מומחים המדברים בשפה אחת נגד האב.

להלן דרכי הרמיה בה נוקטות פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מתנגדות לחיזוק הקשר בין האב לבנו - חרף העובדה כי הבן מזה חמש שנים מטורוטר במוסדות סגורים בחסות רשויות הרווחה, פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מאשימות את האב בהיות הבן לא עצמאי וכותבות: "האב לא מעורר את עצמאותו של א' לחיים בוגרים ועצמאיים...". פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן משתמשות בטיעון זה לטייח פשעי רשויות הרווחה לכליאת הבן למשך שנים ארוכות והפיכתו לתלותי.

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מקובעות לכליאת הבן במוסד כליאה של משרד הרווחה וסימומו בסמים פסיכיאטריים קשים - לטענת הפסיכיאטר ב' כי "מר ק' (האב) נמצא כאחראי על מעשיו ויודע מה טובת בנו, מה דרוש לטיפול בו כיום כולל הטיפול התרופתי..."  משיבות פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן ומקטרגות נגד האב הבלים ודברי בלע: "הדברים עומדים בסתירה בולטת לחומר נכתב ולדיווחי הקהילה ובתי החולים בהם אושפז אריה בעבר..." - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מנסות לקבע סטיגמות נגד האב על סמך דיווחים משנים עברו, בניגוד למצב כיום כפי שתואר ע"י הפסיכאטר פ' וזאת כדי לקבע את סטיגמות נגד האב.
 פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן הן הנוקטות בגישה מקובעת ואכזרית נגד האב ובנו. חרף העובדה שכלאו את הבן במוסד הכליאה של הרווחה במשך שנים ארוכות תוך סימומו בסמים פסיכיאטריים קשים, פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן אינן מגיעות לתובנות חדשות אולי לנסות משהו אחר שמציע האב. פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מקובעות לכליאת הבן במוסד כליאה של משרד הרווחה וסימומו בסמים פסיכיאטריים קשים.

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן פסלו את האב מאפוטרופסות מאחר ולא הזריק זריקות ריספרדל לבנו - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן כותבות: "... הסיבות ששירותי הרווחה נאלצו למנות אפוטרופוס חיצוני לא'... בכך מסירים מהאב את האחריות למתן טיפול תרופתי לבנו(מאחר ובעבר הוא לא הקפיד לתת לו)" - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן נוקטות במדיניות רמיה ותאוות בצע של "תחזוקת חוסים" במינימום עלות ולכן הן מסממת אותם בזריקות של סמים פסיכיאטריים מסוג ריספרדל בעלות תופעות לוואי צמיתות והרסניות לגוף ולנפש, גם כאשר מדובר בחוסים עם פיגור קל (כפי שלדעתן הבן א'). פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן נקטו בתוקפנות נגד האב וממדרות אותו מהטיפול בבנו משום שלדעתן לא הזריק לבנו את זריקות הריספרדל הקשות.

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מהבלות בפיהן בדמגוגיה והטעיה - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן משתמשות במונח "טיפול תרופתי" להזרקת זריקת ריספרדל לגופו של הבן א'. הריספרדל הנו סם פסיכיאטרי שאינו מרפא אלא ממכר בעל תופעות לוואי קשות, צמיתות, והרסניות לטווח הקצר הבינוני והארוך. הריספרדל משמש את פקידת הסעד ומוסדות הכליאה של רשויות הרווחה להוזיל אחזקת חוסים תוך גרימת נזקים קשים לגופם ונפשם. מדובר בהתעללות כימית ארוכת שנים בבן א' בחסות פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן.

תוקפנות נגד המומחה מטעם האב - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן כותבות: "בסיכום האבחון מפרט מר פ' (מומחה מטעם האב) המלצות לגבי טיפול בא' ולגבי המשך הקשר עם האב, למרות ולא התבקש לכך. אנו רואים בהמלצות אלו מעשה שהוא חריגה מתפקידו ומעלות ספקות לגבי מידת האובייקטיביות, הנייטרליות ותום הלב". - גם כאשר מדובר בדבר טבעי ביותר של מומחה מטעם האב המנסה למצוא אפשרות להוצאת הבן ממוסד כליאת הרווחה והחזרתו לביתו לאביו, פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן רואות בכך "חריגה מתפקידו... תום לב וכו'". מדובר בתפיסה אטומה וחולנית של פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן לצוכי הפרט והמשפחה מול תאוות הבצע של מוסדות הכליאה המופרטים של משרד הרווחה

טיוח פשעי משרד הרווחה נגד חוסים במוסדות הכליאה - פקידת הסעד מתעלמת ואינה מציגה את הסיכונים הגבוהים לגופם ןנפשם של חוסים במוסדות הכליאה של משרד הרווחה אליהם היא שולחת חוסים כגון: אתגר , בית טף , בני ארזים , גיל עם , השלושה , כפר נחמן , מסילה , מצפה ים , מקי"ם , מוריה , צופיה , רננים , שדה בר , שקמה , 'בית טוביה' בהרדוף , אילנית , בראשית , אור שמחה , נווה יעקב , כלא אופק לנוער , ועוד , בכך מוצגת תמונה שאינה מאוזנת. פקידת הסעד אורה אריה נוקטת בחוסר אובייקטיביות, נייטרליות, ושיקולים זרים.

סוף דבר

פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן מלשכת הרווחה בני ברק פועלות בדרך של רמיה ושיקולים זרים להרחקת הבן א' מביתו ומשפחתו למוסד כליאה של משרד הרווחה "טוהר לצוהר" שם הוא מסומם לאורך שנים בסמים פסיכיאטריים קשים כגון ריספרדל להוזיל עלות אחזקתו.שהייתו של הבן א' במוסד "טוהר לצוהר" ע"פ תפסיתן החולנית של פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן אינה מועילה לו, מסבה לו נזקים קשים ולא נראה באופק יום שחרורו מהמוסד חרף העובדה שהוא מטורטר בין מוסדות הכליאה של רשויות הרווחה מזה חמש שנים. פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן לא רק שלא הביאו תועלת לבן א' אלא הסבו נזקים נפשיים, פיסיים, וכלכליים לו ולמשפחתו.


סימום חוסים וכליאתם במוסדות סגורים לשנים רבות - פקידת הסעד אורה אריה ועובדת סוציאלית שירלי צימרמן
קטע מהתסקיר של פקידת הסעד אורה אריה ועו"ס שירלי צימרמן

קישורים:

 המורשת הבזויה של משרד הרווחה - סיפורם של שלשה אחים בריאים שנשלחו למוסד מפגרים מקי"ם ועברו התעללות קשה - הגיהינום של אחים בריאים שנשלחו למעון מקי"ם למפגרים של משרד הרווחה, שם נאנסו על ידי מדריכים וחוסים – משרד הרווחה ידע ולא עצר את הזוועה , "חיינו בגיהינום" - יאנה פבזנר / מוסף לשבת 02.04.10 , ידיעות אחרונות , צילום: חיים הורנשטיין.

מעון "נווה יעקב" של משרד הרווחה - תרבות הסאדיזם - ככה זה עובד - תרבות הסאדיזם של רשויות הרווחה, איומים, הפחדות, עלילות, אלימות, הזנחה, סמים פסיכיאטריים, קשר שתיקה, תאוות בצע ועוד - המאמר האם מטופל ב"נווה יעקב": "צוות סדיסטים, אנחנו בגיהנום" , שבתי בנדט ודנה ויילר-פולק , וואלה חדשות , אוקטובר 2012 - משפחות מטופלים במוסד בו נחשפה פרשת התעללות מתארים שנים של הזנחה ואלימות. "היו לו פנסים בעיניים, כוויות על הגב", מספרת אחת האמהות...

לשכת הרווחה בני ברק - עו"ס מילי חייק - דרכי רמייה לחטיפת בחורה בגירה וכליאתה במעון - דצמבר 2011 - מדובר בבחורה בגירה כבת 18 מאובחנת בפיגור קל אשר ע"פ סברות פקידת סעד מילי חייק מלשכת הרווחה בני ברק יש להעבירה למעון סגור "בית דוד" במבשרת ציון. - מפסק הדין ה"פ 52056-11-11 של השופט מנחם (מריו) קליין ניתן ללמוד על דרכי החשיבה המעוותות והחולניות של פקידת הסעד מילי חייק בענייני רווחה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה