שוש אלזרע - מנהלת לשכת רווחה מועצה אזורית חוף הכרמל - רשלנות ויחצנות נגד הציבור

שוש אלזרע - מנהלת לשכת רווחה מועצה אזורית חוף הכרמל - רשלנות ויחצנות נגד הציבור
דצמבר 2012 - התנהגותה הנתעבת של שוש אלזרע ועמיתותיה העובדות הסוציאליות מהרווחה - שוש אלזרע - מנהלת לשכת הרווחה חוף הכרמל אשר פקיד הסעד בלשכתה יוסף דיאמנט ביצע מעשים מגונים בפרהסיה על ילד מנסה לצבור נקודות באמצעות שביתה בלשכה. מדובר בשביתה בלשכת הרווחה חוף הכרמל על תקיפה קלה לכאורה נגד שוש אלזרע בידי אמא לילדים שמטופלים ע"י שוש.

כאמור פקיד הסעד יוסף דיאמנט ששוש אלזרע ממונה עליו נתפס על חם מתרחץ בעירום לאור יום עם ילד ששוש אלזרע הפקידה בידיו. מדובר ברשלנות המנהלת שאין כדוגמתה.

פדופיליה בפרהסיה בחסות רשויות הרווחה ובית משפט לנוער - פקיד הסעד יוסי דיאמנט מתרחץ בים בעירום עם ילד בהשגחתו


תגובות הגולשים על עובדי לשכת הרווחה חוף הכרמל ולשכות רווחה אחרות:

קוראת לכל תושבי המדינה להפגין נגד לשכות הרווחה!!! - חוטפי ילדים, אנשים באים לקבל עזרה כספית פעוטה ומכאן זה מתגלגל לחטיפת ילדים למוסדות ומשפחות אומנה (ילדים נורמטיבים) והכל לצרכי עסק כלכלי. יש המונים בארץ שלא מדברים וסובלים מלשכות הרווחה שממש מתעללים בהם. אני קוראת לכולם ילדנו חשובים לנו יש לזעוק ולעשות הפגנות נגד חטיפת ילדים. ילדים רוצים הביתה והם משקרים ולא רוצים לשחרר אותם אלא כולאים אותם במרכזי חירום כמו בתוך בית כלא. עד מתי?? פשע נתעב!!!!!!!!!!!!

פקיד הסעד הפדופיל יוסי דיאמנט ושוש אלזרע - מנהלת לשכת רווחה מועצה אזורית חוף הכרמל - רשלנות ויחצנות נגד הציבור
הרווחה הוא גוף דורסני שמזמן לא מטפל אלא פוסק ולעתים לוקח את החוק לידיים בניגוד מוחלט של פסיקות שופטים. לצערי אין פיקוח נאות עליהן ומתחלף שר רווחה כל שני וחמישי.

הרווחה לא עושה כלום ורק מחממת את הכסאות ומקבלות משכורות והם מחפשים את החלשים רק בכדי להתעלל בהם ולחתוף להם את הילדים דוחקים אותכם לצד הכי קרוב לקיר על מנת להשתלט על החלש שיעשו מעל עם ותראו שאף אחד לא רוצה אותם

עובדים סוציאלים משקרים בבתי משפט, פסיכולוגים משקרים למענם, הכל פונקציה של תועלת כלכלית (ממש עסק כלכלי לכל דבר), מצטערת גם אני היתי נאיבית והאמנתי בכם אך האמון בעובדים סוציאלים גרמה לי להסתבך. איך את מסבירה שאנשי מקצוע פסיכולוגים חושבים בדיוק ההפך מפסיכולוגים של הרווחה???????? די לתמימות סיבנתם אותנו מספיק הגיע הזמן שהציבור ידע את האמת עליכם.
 
אגף הרווחה במדינה - שלא נזדקק לגוף הזה הכי אטום שיש במדינה.

ל-2: צודקת, אבד עליהם הקלח. הם לא עובדים ממזמן......רק דואגים למשכורת בסוף החודש!!!!!
ל-5 (עובדת סוציאלית): אם היית יכולה מבחינת רמת השכלתך, בטח היית לומדת משהו אחר - כנראה את לא מסוגלת. הרמה של העו"ס מתחת לכל ביקורת ! תת רמה!!!!!!!

חברה-יש חטיפת ילדים ע"י עוסיות תתעוררו!! - אני מודיע חד משמעית לכל המובטלים, חד הוריות, לא לפנות לשרותי הרווחה למען ילדכם, יש חטיפות ילדים (ממש כמו בתקופת ילדי תימן) ע"י רשויות הרווחה. ילדים מבתים נורמטיבים (למען ילדכם) תחילה למרכזי חירום ואח"כ לפנימיות ומשפחה אומנה (עסק כלכלי לכל דבר) לא הזוי

העובדים הסוציאליים משקרים בבתי משפט, מסלפים עובדות וכו', הורסים קשר בין הורה לילד וכו' ממש עולם תחתון. הכנסי לאתר ע.ל.י.ה. ותקראי מה עו"ד רושמת על דרכי הפעולות שלהם.


הם עבמים מבינים רק את עצמם,האשה צודקת אני - מבין אותה ,העובדים ברווחה פשוט מגרדים את התחת וזה בדוק ביותר, עכשיו הם שובתים גם כך הם לא עושים כלום,


לי הוציאו ילדה מהבית על כלום. ואני לא יודעת אפילו.. - היכן הבת שלי בת 5...היא לא יכולה להרדם בלי אמא שלה..אני לא יודעת מה עובר על הילדה הקטנה שלי ביום יום. אני לא ישנה בלילות כי אני יודעת שהיא לא ישנה כי אני אמא שלה.היא רגילה ללטף לי את היד עד שהיא נירדמת.אני בוכה גם עכשיו בין השורות שאני רושמת.אני רוצה את הילה שלי מאוד קשה לי לחיות כחה..אני אמא בריאה שעובדת ויש לי דירה פשוט ביגלל שאבא שלה היה אלים...והחליטו שהילדה בסכנה..הסיפור שלי מאוד עצוב.אתם לא יודעים מה זה לחשוב כל רגע ורגע על הילה שלי.אני רוצה ליראות אותה זה לא מגיע לה.בטח היא בוכה והנשמה שלה סובלת בלי אמא..כל לילה היינו משחקות ועושות ביחד את המשימות שהיו נותנים להילה שלי בגן..זה חסר לי מאוד מאוד מאוד..בבקשה אני צריכה עזרה בחיפוש היכן חטפו לי את הילדה ושום אדם ברווחה לא נותן לי מידע.אני ניקרעת מיבפנים אני מיואשת כבר.אני לא יכולה בלי הילדה שילדתי אותה מהרחם שלי.והיא עוד בת יחידה שלי אין לי עוד ילדים.הנחמה שלי זאת הילה...בבקשה תגידו לי מה אני יכולה לעשות בבקשה בבקשה!!

אלימות. יש גם הגדרה רחבה.- מהי אלימות. ההגדרה הקלאסית מגדירה אלימות כתקיפה פיסית. אולם, באמתחתם ובמונח ההגדרות של עובדי הרווחה קיימים סוגים שונים של אלימות, אלימות מילולית, אלימות נפשית, ועוד כהנה וכהנה סוגים שונים של אלימות.
אולם - ושלא משום מה, לעולם לא יבחנו מעשיהם של עובדי הרווחה תחת הגדרותיהם עצמם.
מינסיון אישי אני אומר, שהטעיה ומירמה, (כלומר היצג כוזב של עובדה בידיעה שהיא כוזבת) שקר והטייה, הם מכלי העבודה השכיחים בארגז הכלים של עובדה הרווחה, שסיגלו לעצמם מעמד פטרנליסטי, שניצב מעל החוק, וזאת מכוח האמונה, כי הם יודעים הכל ותמיד יותר טוב מכל אחד אחר מה נכון וטוב לעשות, ושוב וכאמור כל האמצעים כשרים.
אני בהחלט יכול להבין תקיפות של עובדי רווחה, שבאופן מובנה רבועות להם מכסות של ילדים שיש להוציא מחזקת הוריהם, וזאת על מנת ומחד לשמר את המערכות והמוסדות הקיימים ושללא אספקה קבועה וסדירה של ילדים לענף, יסגרו מוסדות מסויימים, יפוטרו עובדים סוציאלים, יבוטלו חוזי שכירויות, השנה וכו'. זהו ענף המגלגל 4 מליארד שקל בשנה. בדרך כלל, התהליך מתחיל בסימון ומראש של קורבנות פוטנציאלים, קורבנות קלים ונוחים, אזרחים מחתך סוציו אקונומי נמוך, בעל השכלה נמוכה, שאינם מודעים לפרוצדורה, לזכיות, חסרי אמצעים כספיים, והכל בהצדק לכאורה של קונספציות ותיאוריות מקובלות. ומכאן והילך מתחיל תהליך של אינוס המציאות וכשכל האמצעים כשרים. בם ברי יודעים מה נכון וטוב לאזרח. אלא מה? כאן מדובר בתעשייה שמגלגלת 4 מליארד שקלים בשנה וטוב תעשה המדינה אם תרד לעומקם של דברים, ותבחן מהם המניעים האמיתיים שמביאים אזרחים לתקוף עובדים סוציאלים.
עובדים סוציאלים הם על פי רוב אלימים, אלימות קונספטואלית תוך שימוש בכוח המשרה לרעה, תוך ניצול העבודה כי מדובר באלימות אבסטרקטית שאיננה מותירה סימנים במי שממילא יכולת ההתנגדות שלו לאונס חסרה או איננה קיימת כלל.
לסיכום: סבורני כי ברוב המקרים שיבחנו לגופו של עניין, ימצא ויתברר כי אקט האלימות איננו אלא אקט של עזרה עצמית בה נוקט הקורבן כלפי התוקפן ולא להיפך.

קישורים:

שופטת נוער רות בן חנוך - ניהול משפט ללא סמכות בניגוד לחוק ולכללים - שופטת בית משפט לנוער רות בן חנוך - רוכלות, נוכלות ודרכי רמיה... - נובמבר 2009 - שופטת הנוער רות בן חנוך האריכה צו חירום להוצאת ילדים מביתם בכפייה למרכז חירום ויצו הדסים שהוצא ע"י פקידת הסעד אתי דור דובריבינסקי, ללא נזקקות, בניגוד לקביעת בית משפט עליון. השופטת מודעת לעובדה כי אינה רשאית כלל לדון בתיק היות והוא נידון בבית משפט לענייני משפחה, והיא קובעת נזקקות בפברואר 2009 ומאריכה את כליאת הילדים במרכז חירום עד סוף יוני 2009. לבסוף השופטת רות בן חנוך מדיחה עצמה מלדון בתיק ע"פ סעיף 6ז לחוק בתי משפט לענייני משפחה: "היתה תובענה תלויה ועומדת בבית משפט לענייני משפחה בענינו של קטין, והוגשה תובענה בעניינו לבית משפט לנוער על פי חוק הנוער (טיפול והשגחה), תש"ך-1960, יועבר הדיון בתובענה לבית המשפט לענייני משפחה"...

שקרים ומניפולציות לסחר בילדים - עובדת סוציאלית אתי דור דוברוביניסקי לשכת הרווחה רמת גן - מאי 2012 - פקידי סעד לחוק הנוער מקבלים מבתי משפט ע"פ נורמה סמכויות סטטוטוריות לחרוץ גורלות ילדים ומשפחות, ואשר לא ניתן לערער על התנהגותם והחלטותיהם. ערכאות הערעור מצטטות מוצא פיהם של פקידי הסעד כ"תורה מסיני". נורמה זאת מהווה לרשויות הרווחה קרקע פוריה לסחור בילדים כרצונן במסגרות מופרטות וטיפוליות שונות ומשונות באין מפריע, על גבם ועתידם של ילדים ומשפחותיהם, כפי שנעשה בספרד הפאשיסטית בימי הרודן פרנסיסקו פרנקו...

פלייליסט: אימוץ - השירות למען הילד  - פלייליסט על שיטות עבודה ודרכי פעולה של השירות למען הילד - משרד הרווחה, פקידות אימוץ מול הורים ילדים ומאמצים...

תגובה 1: