משרד הרווחה תמך ב-10 מיליון שקל במכון סאמיט בניהולו של היו"ר לשעבר המואשם בהתחזות ועבירות מין, עובד סוציאלי, פסיכיאטר סטנלי שניידר

סטנלי שניידר יו"ר מכון סאמיט לשעבר מובא להארכת מעצר
פברואר 2010 -
בחודש פברואר 2008 נעצר שטנלי שניידר יו"ר לשעבר מכון סאמיט , לאחר חקירה סמויה. בכתב אישום חמור שהוגש באמצעות עו"ד רבקה אלקובי מפרקליטות מחוז ירושלים נטען כי שניידר, עובד סוציאלי בהכשרתו, שימש כמרצה לעבודה סוציאלית בבית הספר לעבודה סוציאלית ב"ישיבה יוניברסיטי" בניו יורק ונהג להציג עצמו ולחתום על מסמכים כ"פרופסור שניידר".

מכון סאמיט הנו מלכ"ר מוטב (מספר מוטב 580031813) של משרד הרווחה, מקבל סיוע של כ- 10 מיליון ש"ח בשנה ממשרד הרווחה. מאז ינואר 2003 מפעיל מכון סאמיט גם את השירות למשפחות אומנה וקלט חירום במחוזות ירושלים והדרום. משפחות האומנה מטפלות בילדים בסיכון, ילדים עם נכות וילדים עם פיגור. מכון סאמיט מפרסם מחקרים על משפחות אומנה.

התחזה לפסיכולוג, אנס נשים - ויישב 4.5 שנים

רוברט סטנלי שניידר הואשם שהתחזה במשך שנים לפסיכולוג וביצע עבירות מין במטופלות. ל-ynet נודע על הסדר הטיעון שיקל בעונשו בעקבות הודאה באיום מתוקן
אביעד גליקמן , ynet , 14.02.2010

פרקליטות מחוז ירושלים הגיעה לעסקת טיעון עם רוברט סטנלי שניידר, שהואשם בהתחזות לפסיכולוג וביצע עבירות מין בנשים שהגיעו אליו לטיפול - כך נודע היום (א') ל-ynet.

נגד שניידר הוגש בספטמבר האחרון כתב אישום שלפיו טיפל במשך 30 שנה בנשים ובזוגות, למרות שלא הוכשר לעבוד בפסיכולוגיה, איננו רופא מורשה בישראל ואיננו גינקולוג מורשה.

למרות זאת, כיהן שניידר בן ה-64 כראש חוג לייעוץ האחראי על השירות הפסיכולוגי במכללה לבנות "בית וגן" בירושלים, ואף ניהל בביתו קליניקה. בחלק מהמקרים, אף נתן למטופלת מרשמים לתרופות שונות ובעיקר תרופות פסיכיאטריות.

שניידר הואשם בעברות של קבלת דבר במרמה, מעשים מגונים, אונס והתחזות כרופא. ל-ynet נודע כי נציגת הפרקליטות, עו"ד רבקה אלקובי, הגיעה להסדר טיעון עם עורך דינו של שניידר, עו"ד יאיר גולן, לפיו יודה שניידר בעובדות כתב אישום מתוקן שהוגש נגדו.

בנוסף, הצדדים הגיעו להסכם שלפיו שניידר ירצה עונש של ארבע וחצי שנות מאסר, מאסר על תנאי לתקופה שיקבע בית המשפט וכן פיצוי כולל למתלוננות בסכום של 170 אלף שקל. בית המשפט המחוזי בירושלים אישר היום את הרשעתו בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום שכלל תשעה אישומים בשורה ארוכה של עבירות. גזר דינו יינתן בעוד כחודשיים.

רוברט סטנלי שניידר יו"ר מכון סאמיט התחזה לפסיכולוג, אנס נשים - ויישב 4.5 שנים
רוברט סטנלי שניידר יו"ר מכון סאמיט התחזה לפסיכולוג, אנס נשים - ויישב 4.5 שנים


קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה