מדיניות מופקרת בית משפט לענייני משפחה - השופט נפתלי שילה

יוני 2011 - ה"משחק המכור" של שופט לענייני משפחה רמת גן נפתלי שילה נגד אמא וילדיה הרוצים להיפגש מזה שנים. אכזריות ושרירות לב בניגוד להיגיון, ולעובדות.

מדובר באמא ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים מאחר ועובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת רווחה רמת גן דורשת "מסגרת קלינית פסיכיאטרית הכוללת אבחון פסיכודיאגנוסטי עם המלצות לגבי קיום הביקורים ולגבי המסגרת הקלינית פסיכיאטרית שתלווה אותם". העו"סית לא נימקה דרישתה מאחר ונפתלי שילה מאפשר ומעודד הפקרות והתעמרות העובדות הסוציאליות באם וילדיה.

מדובר באמא ללא רבב וללא עבר בעניין בריאותי כלשהו או עברה כלשהי על החוק. אולם מתברר כי בית המשפט בראשותו של נפתלי שילה משמש קרקע נוחה ופוריה לעלילות הפקרות והבלים ככל אשר יחפצו גורמי הרווחה.

האמא מנהלת התדינויות משפטיות עקרות ומטופשות עם השופט שילה מזה שנים כדי שתוכל לראות ולהיפגש עם ילדיה, אך לשווא. האם בעבר עברה בדיקות ואבחונים ע"פ דרישת נפתלי שילה והעובדות הסוציאליות ושילמה מאות אלפי שקלים, אך לשווא.
נפתלי שילה מזמן בכל פעם "חוות דעת" כלשהי לטרפד את מפגש האמא וילדיה.

להלן לדוגמא החלטה ממאי 2011 של נפתלי שבה הוא מקבל את "הודעת פקידת הסעד" וללא נימוק או הסבר הוא מחייב ומתנה את האם בהוצאות נוספות של עשרות אלפי שקלים כדי לפגוש את ילדיה.
להלן דוגמא בה השופט נפתלי שילה משבש מפגשים בין האמא ובנה למרות הקושי בדבר והוצאות משפטיות של מאות אלפי שקלים מצד האם.
נפתלי מתרץ הפסקת הביקורים בתואנה של המרחק בין ר"ג לחולון, אך כפי שכתוב בהצעתו הקודמת למפגשים אצל פסיכיאטר בהרצליה המרוחקת מר"ג הרבה יותר מחולון.
קישורים:

תגובה 1:

  1. הוכחה בועטת להזניית בתי המשפט בידי עבריינים אלימים.

    אלימות לא פיזית אלא כוללת מערכתית חברתית לשנים, מבשלים אנשים.

    השבמחק